سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام وزیر بهداشت به المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت افتتاح پنجمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور پیامی صادر کرد.

به گزارش  گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل ا ز وب دا؛ متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

علم و عمل، علم و تعهّد، به منزله دو بال هستند که با هم می توانند به مراتب ترقی و تعالی برسند. امام خمینی(ره)

یکی از ملزومات مورد تأکید نقشه جامع علمی سلامت کشور، تلاش در جهت ارتقاء جایگاه علمی کشور در عرصه های بین المللی از راه نخبه پروری و توجه به پتانسیل جوانان فرهیخته و نخبه می باشد.

حضور پر شور دانشجویان و فعالان عرصه دانش و پژوهش در پنجمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در دانشگاه علوم پزشکی کرمان را گرامی داشته و آن را موجب افتخار جامعه علمی علوم پزشکی کشور می دانم. مشارکت وسیع شما دانشجویان عزیز در این گردهمایی عظیم نشانگر عزم راسخ در پیشبرد اهداف والای نظام جمهوری اسلامی و ارتقاءمرتبه علمی در سطح ملی و بین المللی است که به لطف الهی و در سایه تلاش مسئولان، بستر مناسب آن فراهم خواهد شد.

شما عزیزان دانشجو با شناخت توانایی ها و حرکت در مسیر رشد و بالندگی و به فعلیت رساندن استعدادهای خود، به بهره برداری از ظرفیت قابل توجه نیروی انسانی در جمهوری اسلامی کمک می نمائید وکسب علم و دانش از جمله اموری است که به فرموده ی حضرت امام خميني(ره) «اگر کشور ما علم را بیاموزد، ادب را بیاموزد، جهت یابی علم و ادب را بیاموزد، هیچ قدرتی نمی تواند بر او حکومت کند.»

اینک خداوند بزرگ را سپاسگزارم که با گذشت بیش از سه دهه از حیات طیبه انقلاب اسلامی، جامعه دانشگاهی کشور در طراز دانش و ارزش و در مدار گردش و چرخش علمی و عملی شایسته خویش قرار گرفته و با معرفت و بصیرت، در جهت دستيابي به منويات مقام معظم رهبري حركت مي نمايد.

امیدوارم با بهره گیری از تمامی فرصت ها و حفظ کامل شأن والای دانشجو، در جهت پیشرفت و تعالی خویش کوشا باشید و از یکتای بی همتا توفیق همه ی شما دانشجویان فرهیخته را در همه شئون فردی و اجتماعی و نیز موفقیت در المپیادهای علمی ملی و بین المللی مسألت مینمایم.

دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

گفتنی است: پنجمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان روز شنبه 16 شهریور ماه آغاز شده و تا روز 21 شهریور ماه ادامه دارد.

برچسب ها: بهداشت ، وزیر ، پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.