سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مژده به مددجویان کمیته امداد؛

مدد جویان کمیته امداد از پرداخت حق تحریر در دفاتر اسناد رسمی معاف شدند

رئیس کانون دفتر داران و دفتر یاران اسناد رسمی کشور گفت: بر اساس تفاهم نامه میان کانون سر دفتر داران و کمیته امداد امام خمینی (ره) حق تحریر مدد جویان کمیته امداد رایگان شد.

محمد رضا دشتی اردکانی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سال گذشته تفاهم نامه ای بین کمیته امداد و کانون سر دفتران با نظارت ریاست ثبت اسناد و املاک کشور منعقد شد که این تفاهم نامه متشکل از 6 بند بود که از این پس مدد جویان کمیته امداد حق دارند هر کدام به دفاتر اسناد رسمی مراجعه می کنند تا سقف 100هزار تومان بابت کارهای ثبتی از پرداخت آن معاف شوند.

وی با اشاره به تعداد دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور اظهار داشت ما هم اکنون 7 هزار و 350 دفتر اسناد رسمی در سراسر کشور در شهرهای کوچک وبزرگ و مراکز استانها داریم که این مددجویان می توانند با مراجعه به این دفاتر از حق تحریر رایگان خود استفاده کنند.

اردکانی ادامه داد: هر مدد جو در طول سال فقط یکبار می تواند از این معافیت استفاده کند و این در صورتی که آنان با معرفی نامه ای از کمیته امداد محل خود به هر دفتر اسناد رسمی مراجعه کرده وطی آن پروسه زمانی از معافیت 100 هزار تومانی بهره می برند.

وی با اشاره به مدت زمان این تفاهم نامه خاطر نشان کرد: این تفاهم نامه برای مدت 2 سال نوشته شده و سعی ما بر این است بعد از 2 سال نیز مدت آن تمدید شود واین حرکت باقیات و صالحاتی برای همکاران ما در اداره ثبت اسناد املاک کشور است. /ف

برچسب ها: مددجو ، کمیته ، امام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.