سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عمرو موسي:طرح جديدي براي تهيه پيش نويس قانون اساسي وجود دارد

عمرو موسي رئيس جديد کميته اصلاح قانون اساسي مصر از طرح جديدي براي تهيه پيش نويس قانون اساسي اين كشور خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العربيه:"عمرو موسي" لحظاتي پس از انتصاب به عنوان رئيس جديد کميته اصلاح قانون اساسي مصر در سخناني اظهار داشت:طرحي جديدي براي تهيه پيش نويس قانون اساسي در دست است.

عمرو موسي گفت : ما در اقدامي دمکراتيک رياست کميته را انتخاب کرديم و در واقع همه ما برنده ايم . شخص سامح عاشور و عمرو موسي و همه کساني که در سالن و خارج از آن حضور دارند ؛ در خدمت مصر خواهيم بود تا درد و رنجهاي جامعه را برطرف کنيم.

عمرو موسي گفت: من در اين لحظات با نهايت تواضع و تشکر در برابر شما قرار گرفته ام و از اعتماد کميته به اينجانب و تصميم آن به واگذاري رياست کميته به بنده حقير تقدير و تشکر مي کنم. من از هم اکنون سنگيني اين وظيفه را در اين مرحله خطرناک اوضاع احساس مي کنم و به تمام احتمالات توجه دارم .

عمرو موسي گفت : اخلاص به مصر و تدوين قانون اساسي مورد توافق همگان و دربردارنده مصالح و منافع ملت از گامهايي خواهد بود که برداشته خواهد شد. 

عمرو موسي بر ضرورت تلاش براي بازگرداندن مصر به جايگاه اصلي خود و ايفاي نقش آن در منطقه و جهان تاکيد کرد . عمرو موسي عدالت اجتماعي و تلاش همگان را براي تحقق آن و همچنين کرامت انساني و حقوق بشر را از مهمترين مسائل مورد توجه برشمرد.
برچسب ها: عمرو ، موسی ، مصر ، اصلاح ، کمیته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.