سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری منطقه 2 برگزار می‌کند

کوهپیمایی بزرگ "کلک چال" با حضور 500 نفر

قائم مقام فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 2 گفت: 21 شهریور کوهپیمایی بزرگی با اعزام 500 نفر در کلک چال برگزار و به قید قرعه و به صورت پیامکی به افراد جوایزي اهدا می‌کنیم.

جعفر امیرآبادی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: دو مسابقه شنا و کاراته در منطقه 2 برگزار شد که در مسابقه کاراته 180 نفر شرکت کردند و در 8 رده (کمربند) و به 48 نفر برنده نیز جوایزی اهدا شد.
 
وی افزود: همچنین در مسابقه شنا که کرال سینه و قورباغه بود به 54 نفر جوایزی اهدا شد.
قائم مقام اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در ادامه تصریح کرد: در ایستگاه های صبحگاهی این منطقه 64 قسمت مربوط به بانوان و 36 قسمت به آقایان تعلق دارد که این ایستگاه ها در پارکها و حسینیه ها و مجموعه های ورزشی، آموزش نرمش های ورزشی هوازی و غیر هوازی داده می‌شود.
 
وی در ادامه تصریح کرد: تا ابتدای مهر این برنامه در ایستگاه های ورزشی نیز ادامه دارد و سه مجموعه ورزشی صادقیه، شهدای طرشت در 3 طبقه و سالن ورزشی درخشان نیز به زودی افتتاح می‌شود.
 
جعفر امیرآبادی در پایان اظهار داشت: سالن ورزشی صادقیه خانه ژیمناستیک و رشته های زمینی است و شهدای طرشت در طبقه اول خانه کشتی، طبقه 2 بدنسازی حرفه ای و طبقه سوم مختص معلولین و افراد عادی و تیراندازی است و سالن ورزشی درخشان مخصوص ورزشهای توپی است./ف
برچسب ها: شهردار ، کوه ، جایزه ، اهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.