سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" يكشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: حکم پرونده 3 هزار میلیاردی در مرحله اجرا است ، بحران‌ آفرینی آمریکا پایان جهنمی برای آنها دارد/ غربیها وارد صحنه مین گذاری نشوند ، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي درگذشت آيت‌الله طاهري را تسليت گفت و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

آغاز بكار كميته "تقسيمات كشوري" از اول مهر ماه/ 20 نماينده جديد وارد مجلس مي‌شود



 رئیس کمیسیون شوراها از آغاز بکار کمیته "بررسی تقسیمات کشوری" خبر داد و گفت: این کمیته از اول مهرماه سالجاری کار خود را آغاز خواهد کرد.

حکم پرونده 3 هزار میلیاردی در مرحله اجرا است

 قاضی سراج در مراسم توديع و معارفه معاونت امنيتي سياسي دادستاني کل کشور گفت: حکم پرونده 3 هزار میلیاردی صادر شده و در مرحله اجرا است.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي درگذشت آيت‌الله طاهري را تسليت گفت
 شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در پي درگذشت جانكاه علام مجاهد و نستوه آيت الله آقاي حاج سيد حسن طاهري خرم آبادي(ره) با صدور اطلاعيه ترحيمي، ضمن تسليت اين ضايعه اندوهبار، آن را ثلمه‌اي بزرگ براي حوزه‌هاي علميه و ضايعه‌اي جبران‌ناپذير براي كشور دانست.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای: بختياري جزء مديراني است که انسان به حال او غبطه می‌خورد سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه مرتضي بختياري همه توان خود را در جهت اعتلاي نظام انجام داده است، گفت: بختياري حقيقتا جزء مديراني است که انسان به حال او غبطه خورده، وي فردي مخلص، پاک، دلسوز و وظيفه‌ شناس است که قبول زحمت کرده و انجام وظيفه مي‌‌کند.

جهانگيري درگذشت آيت‌الله طاهري خرّم‌آبادي را تسليت گفت

 معاون اول رئيس‌جمهور در پيامي درگذشت حضرت آيت‌الله سيدحسن طاهري خرّم‌آبادي را به محضر مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، حوزه‌هاي علميه، بيت شريف ايشان و به ويژه حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمجتبي طاهري خرم‌آبادي نماينده مردم ايلام در مجلس خبرگان رهبري تسليت گفت.

تدوام يارگيري آمريکا براي حمله نظامي به سوریه/ مخالفت صريح پاپ با هرگونه اقدام نظامي عليه سوريه
جان کري وزير امورخارجه آمريکا اعلام کرده است که تعداد کشورهاي حامي اقدام نظامي عليه سوريه رو به افزايش بوده و این در حالی است که رهبر كليساي كاتوليک نيز با طرح حمله نظامي به سوريه مخالفت كرده و به کشورهای غربی در این زمینه هشدار داده است.

با حضور بختياري مسئولیت‌ها بهتر از گذشته به سرانجام خواهد رسيد

قاضي سراج در مراسم توديع و معارفه معاون امنيتي سياسي دادستان كل كشور گفت: بختياري نيز فردي متدين، متعهد و ولايت مدار است كه حتما اين معاونت را بهتر از قبل اداره خواهد كرد.

خاطره رهبر معظم انقلاب از روز هفدهم شهریور 57

نامه را نوشته بودم؛ اما هنوز نفرستاده بودم. روز شنبه هجدهم شهريور بود كه راديو و روزنامه‌ها، خبر كشتار هفدهم شهريور را پخش كردند. فرداى آن روز، ما در جيرفت از اين قضيه مطّلع شديم.

حکم پرونده 3 هزار میلیاردی در مرحله اجرا است

 قاضی سراج در مراسم توديع و معارفه معاونت امنيتي سياسي دادستاني کل کشور گفت: حکم پرونده 3 هزار میلیاردی صادر شده و در مرحله اجرا است.

بحران‌ آفرینی آمریکا پایان جهنمی برای آنها دارد/ غربیها وارد صحنه مین گذاری نشوند

 رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بحران آفرینی جدید که آمریکایی ها به وجود آورده اند حمله به سوریه است شاید این بحران‌ آفرینی در ابتدا ساده باشد اما پایانی جهنمی برای آنان خواهد داشت و باید کشورهای غربی به این موضوع خیلی ساده نیاندیشند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.