سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

اعتراض در سینما مساوی با خروج از گود بازیگری است

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت: تا اعتراض می کنیم یک بازیگر از خیابان می آورند و جای مارا با کوله باری از تجربه در سینما و تئاتر و تلویزیون پر می کندو اعتراض در سینما مساوی با خروج از گود بازیگری است.

محبوبه بیات در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت بازیگری در سینما گفت: بازیگر سر کار می آید رفتار حرفه ای نیست تا اعتراض می کنیم یک بازیگر از خیابان می آورند و جای مارا با کوله باری از تجربه در سینما و تئاتر و تلویزیون پر می کندو اعتراض در سینما مساوی با خروج از گود بازیگری است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :الان یک آماری از خانوم هایی که با سن 60 و 70 وارد حرفه بازیگری شده اند باید ببینید که چه سابقه ای در سینما داشتند و هوس هنر پیشگی می کنند بدون اینکه سواد خواندن و نوشتن داشته باشند ما خودمان داریم به خودمان ظلم می کنیم و حرفه بازیگری را بی شخصیت کردیم .

این بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید بر ورود هر فردی به حوزه بازیگری اضافه کرد:در خیابان مردم وقتی ما را می بیننداز ما می خواهند که فرزندانشان را وارد عرصه بازیگری کنیم و می گویند ما در خانه بچه های با استعدادی داریم که ادای همه را در می آورد مردم ما باید بدانند که ادا در آوردن معنی آن بازیگری نیست .

بیات در خاتمه اظهار داشت:ولی برای گذراندن امورات زندگی خود به هر کسی اجازه ورود به بازیگری را می دهند تیتراژهای سینماهمه اسم ها یکی است یا دختر خاله ویا پسر خاله هستند من از خودی ها گله دارم مگر هدف حفظ کردن هنر نیست اصلا می دانند که بازیگری چه پیچیدگی های ذهنی دارد ./س


برچسب ها: بازیگر ، اعتراض ، سینما ، تئاتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.