سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات اعتراض آمیز مردم آمریکا علیه حمله به سوریه در واشنگتن و لس آنجلس + تصاوير

صدها نفر در واشنگتن پايتخت آمريکا عليه تصميم واشنگتن براي حمله به سوريه تظاهرات کردند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ تظاهرکنندگان شعار مي دادند اوباما دست از سوريه بکش. آنها همچنين پلاکاردهايي حمل مي کردند که روي آنها نوشته شده بود کنگره نبايد به حمله به سوريه راي دهد و آمريکا نبايد در سوريه مداخله نظامي انجام دهد. مردم آمريکا جنگ نمي خواهند آنها کار مي خواهند. ديگر جنگ بس است. 

يک تظاهرکننده گفت واقعيت اين است حتي اگر بشار اسد رئيس جمهور سوريه هم از تسليحات شيميايي استفاده کرده باشد که من باور نمي کنم اين ادعا درست باشد، پاسخ اين نيست که با حمله به اين کشور عده بيشتري از مردم را کشت. راه حل بحران سوريه و جلوگيري از کشتار مردم ، کشتن عده بيشتري از آنها نيست. ما بايد ببينيم چگونه مي توانيم به مردم سوريه کمک کنيم. بمباران اين کشور هرگز نمي تواند به آنها کمک کند. به نظر من وقت آن است کنگره از خواب غفلت بيدار شود و صداي مردم را بشوند در غير اين صورت آنها نماينده ما نيستند. 

يک مرد جوان گفت اين جنگ، جنگ مردم سوريه نيست بلکه جنگي است که به مردم اين کشور تحميل شده است. من امروز مي گويم هم يک آمريکايي هستم و هم يک سوري و با مردم اين کشور اعلام همبستگي مي کنم. من از مردم سوريه حمايت مي کنم که خودشان سرنوشتشان را تعيين کنند. اين جنگ غلط است. متاسفانه دولت آمريکا تحت کنترل لابيهاي خارجي است و به نظر نمي رسد به حرف مردم خود گوش کند. در هر حال ما تلاش مي کنيم مردم آمريکا را بيدار کنيم زيرا آنها بايد فرياد مخالفان جنگ را بشنوند.

صدها نفر در لس آنجلس آمريکا نیز عليه برنامه واشنگتن براي مداخله نظامي در سوريه تظاهرات کردند. در اين تظاهرات مردم پلاکاردهايي حمل مي کردند که روي آنها نوشته شده بود : جنگ عليه سوريه بر اساس ادعاهاي دروغ است. دست از سوريه بکشيد.

برچسب ها: تظاهرات ، آمریکا ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.