سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با صدور حکمی از سوی دکتر نجفی؛

امین عارف نیا رییس مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی شد

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مر کز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری محمد علی نجفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری با صدور حکمی امین عارف نیا را به عنوان رییس مر کز روابط عمومی و اطلاع رسانی این سازمان منصوب کرد.
 
در حکم نجفی برای عارف نیا آمده است:
 
"نظر به شایستگی،تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی  منصوب می نمایم.
 
ابعاد مختلف، گستردگی و فرابخشی بودن حوزه فعالیت سازمان، اقتضاء می کند که ملت شریف ایران اسلامی از برنامه ها و اقدامات و عملکردها مطلع و برای همراهی و تکامل بیشتر در جریان امور قرار گیرند.
 
برقراری تعامل و ارتباط دوسویه با فعالان سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، همچنین فرهنگسازی در حوزه های سه گانه فعالیت سازمان، برنامه ریزی، ساماندهی و مدیریت فعالیت های تبلیغاتی و رسانه ای ، اطلاع رسانی و انعکاس دقیق و صحیح فعالیت های سازمان و مستندسازی چندرسانه ای از اهم وظایفی است که انتظار می رود با ارتباط مستمر با شورای اطلاع رسانی دولت و تعامل سایر حوزه ها و بهره گیری از توان کارشناسی و همکاری کارکنان در راستای تحقق ماموریت ها و اهداف سازمان محقق شود.
 
امید است در خدمت به فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون مداری،اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید."
 
 
 
عارف‌نیا پیش ازاین مشاور کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران،‌ قائم مقام فرهنگی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام (ره)،مشاور رییس هیات امناءموزه ملی قرآن کریم و رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی بوده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.