سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از مواد منفجره؛

عامل وحشت در بين عزاداران حسيني دستگير شد

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری شرور سابقه‌دار خبر داد و گفت: این فرد در تاسوعای سال گذشته اقدام به بر هم زدن نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت بین عزاداران حسینی و استفاده از افشانه دفاعی در میدان فردوسی کرده بود.

سرهنگ رسول مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در تشريح دستگیری شرور سابقه‌دار همدان خبر داد و اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از چندین روز تعقیب و مراقبت و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یکی از اراذل و اوباش شهر همدان را دستگیر کنند.  
 
وی با بیان اینکه این فرد دارای سوابق زیادی از شرارت بوده است، ادامه داد: این فرد در تاسوعای سال گذشته اقدام به بر هم زدن نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت بین عزاداران حسینی و استفاده از افشانه دفاعی در میدان فردوسی کرده بود که موفق به فرار شد.  
 
فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: این شرور سابقه‌دار در اسفند سال گذشته نیز با همراهی تعدادی از همدستانش در جاده چشین به منطقه نایب احمد با در دست داشتن سلاح سرد و استفاده از مواد منفجره اکلیل و سرنج، اقدام به تخریب اموال عمومی کرده بود.  
 
اين مقام مسئول انتظامي ابراز داشت: ایجاد خسارت به خودروهای مردم و انداختن مواد منفجره به منزل تعدادی از اهالی این منطقه از دیگر شرارت‌های این فرد بود.
 
انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ااااا
۱۴:۴۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
خوب چرا عکسش رو نمیزنید تا همه بشناسنش