سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

25هزار خدمتگزار حافظ نظم و امنیت زائران در دهه کرامت رضوي

معاون اماكن متبركه و امور زائران آستان قدس رضوی از ارائه خدمت 25 هزار نفر از خدمتگزاران بارگاه منور امام رضا(ع) به منظور راهنمائي، راهگشايي و تأمین نظم و امنیت زائران بارگاه منور رضوی در دهه کرامت رضوي خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمود ممتاز گفت: به منظور برقراری نظم و آرامش و ایجاد محیطی مناسب و سرشار از معنویت در ایام دهه مبارک کرامت، نیروهای این مجموعه به صورت 24 ساعته در حال خدمت هستند.

وی به آمادگي براي تشرف بيش از 2 میلیون زائر در شب و روز میلاد حضرت رضا(ع) اشاره و تصریح کرد: به منظور کنترل و مراقبت بیشتر در این روز، تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شده و تمام تلاش ما بر این است که فضای آرام و معنوی برای زائران فراهم شود.

ممتاز افزود: از زائران درخواست می‌کنیم به منظور همکاری بیشتر با خدمتگزاران خود و بهره‌مندی از فضای معنوی حرم مطهر، در طول این ایام از همراه داشتن وسایل و لوازم اضافی و ممنوعه و اشیای قیمتی که تردد آن‌ها را در ورودی‌های بازرسی با مشکل مواجه می‌کند، خودداری کنند.

در خور اشاره است، در سال گذشته در شب ميلاد حضرت رضا(ع) بيش از 2 ميليون و 700 هزار زائر و مجاور توفيق تشرف به حرم مطهر امام رضا(ع) را پيدا كردند.

 

برچسب ها: خادم ، امنیت ، زائر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.