سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی تبعه شدن دو جودوکار ایرانی در لبنان؛

میراسماعیلی: تاجایی که بتوانیم جلوی این کار را خواهیم گرفت/امیدوارم کاری نکنند که در آینده صدمه ببینند

دو جودوکار تیم ملی نوجوانان و جوانان ایران برای گرفتن تبعیت کشور لبنان اقدام کرده‌اند و هم اکنون نیز مشغول انجام مقدمات کار هستند.

آرش میراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص موضوع تبعه شدن دو جودوکار ايراني در لبنان تصریح کرد: متأسفانه این خبر صحت دارد و سبحان رسولی عضو تیم ملی نوجوانان و حسن خدامرادی ملی پوش تیم جوانان ما به دنبال تبعه شدن در کشور لبنان هستند، از سوی فدراسیون این کشور هم مکاتبانی با فدراسیون ایران انجام شده ولی ما مخالف این اتفاق هستیم.

وی ادامه داد: این جودوکاران از ورزشکاران آینده دار و با اخلاق ما هستند و امیدوارم کاری نکنند که به آینده شان لطمعه بزند، ما تا جایی که بتوانیم جلوی این کار را خواهیم گرفت و نمی گذاریم کسانی را روی آن ها سرمایه گذاری کرده ایم به راحتی برای کشور دیگری مبارزه کنند.

 نایب رئیس فدراسیون جودوی کشورمان با اشاره به باب شدن این اتفاق در بین جودو کاران جهان از نوشتن نامه ای به وزير خبر داد و اذعان داشت: متاسفانه این موضوع به تازگی باب شده و در اکثر مسابقات می ببینیم که برخی جودو کاران تابعیت کشور دیگری را گرفتند و برای آنجا مبارزه می کنندف این موضوع درستی نیست و به  کشور اصلی این ورزشکاران  ضربه می زند./آق

میر اسماعیلی  افزود: حتما به ویزر رئیس فدارسیون جهانی جودو نامه ای می نویسم و در خواست می کنم به این موضوع رسیدگی کنند یا جریمه های سنگینی را در نظر بگیرند یا با وضع قانونی ؟ این اتفاق جلوگیر ی کنند./چ

برچسب ها: جودو کار ، آینده ، صدمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.