سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عشق به دختر شمالي و قتل بي‌رحمانه پسر جوان

پسر جواني به دليل تهديد ربايش دختر مورد علاقه‌اش، يک فرد خارجي را با طناب و ضربات چاقو کشت و متواري شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 شهرستان نور مبنی بر کشف جسد مردی در جاده آب پری شهر رویان ماموران پلیس آگاهی شهرستان سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.
 
ماموران بررسی صحنه جرم با هماهنگی قضایی در اقدامات اولیه دریافتند،این مرد با طناب بر دور گردن و همچنین ضربات متعدد چاقو بر پهلو و پشت به قتل رسیده است.
 
ماموران در ادامه یک جلد کیف مدارک شناسایی مربوط به مقتول را در نزدیکی جسد کشف کردند که نشان داد، جسد متعلق به فردی به نام «رمضان مراد» از تبعه کشور افغانستان است.
 
ماموران پس از شناسایی محل کار و سکونت مقتول واقع در شهرستان تنکابن پس از چند روز کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند فردی به نام «م ـ ر» را به عنوان مظنون به قتل شناسایی کنند.
 
مظنون به قتل که در یکی از استان‌های همجوار بود با استفاده از شگردهای خاص پلیسی در یک عملیات از قبل طراحی شده پلیسی دستگیر و در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس با اعتراف به قتل اظهار داشته که به علت برخی اختلافات مالی مقتول با یکی از بستگانش که به عنوان کارگر نزد آنان فعالیت داشت و همچنین تهدیدات مقتول مبنی بر ربایش دختر مورد علاقه‌اش، این مرد افغانی را به قتل رسانده است.
 
با شناسایی همدست قاتل به نام «الف ـ ق» این فرد نیز شناسایی و در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.
 
متهمان به قتل پس از تشریح صحنه جرم با حضور بازپرس ویژه قتل با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: عشق ، دختر ، مورد ، علاقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.