سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اعضاي شوراي شهر تهران امروز براي انتخاب شهردار به توافق برسند

نماينده مردم رباط‌کريم در مجلس با اشاره به برگزاري جلسه غيرعلني شوراي شهر تهران براي انتخاب شهردار، گفت: کلانشهري مانند تهران را نمي‌توان با سرپرست اداره کرد، لذا اميدواريم اعضاي شوراي شهر تهران در جلسه امروز (يکشنبه) خود در انتخاب شهردار به توافق برسند.

ابراهيم نکو نماينده مردم رباط‌‌کريم در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاري جلسه غيرعلني شوراي شهر تهران براي انتخاب شهردار ، گفت: شهر تهران را نمي‌توان با سرپرست اداره کرد، ، لذا اميدواريم اعضاي شوراي شهر تهران در جلسه امروز خود در انتخاب شهردار به توافق برسند.

وي در ادامه با بيان اينکه "محمدباقر قاليباف" و" محسن هاشمي" دو گزينه مطرح براي تصدي شهردار تهران هستند، ادامه داد: به لحاظ توانمندي، هر دو گزينه افراد توانمندي هستند اما اعضاي شوراي شهر بايد در انتخاب شهردار به لحااظ روان‌شناختي و آسيب‌شناسي بازخوردهاي جامعه را نيز در نظر بگيرند.

گفتني است؛ در حال‌حاضر، دومین جلسه شورای شهر تهران، در حالی برگزار مي‌شود که جمع زیادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه پشت درهای بسته سالن جلسات ساختمان شورا قرار دارند.  

در جلسه امروز محمدباقر قالیباف و محسن هاشمی، دو نامزد انتخاب شهرداری تهران، در جلسه حضور می‌یابند و نخستين دستور جلسه امروز به انتخاب شهردار اختصاص دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخاب ، شهردار ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.