سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

فعالیتهای معدنی در استان قم باید به جایگاه اصلی خود دست یابد

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم گفت: در راستاي اجرای قانون معادن وآیین نامه اجرایی آن، اقدام به برگزاری مزایده عمومی محدوده های اکتشافی، گواهینامه های کشف و معادن قابل بهره برداری نمود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، یونس عالی پور گفت: جهت جذب سرمایه گذار در حوزه معدنی استان در مجموع 151 محدوده اکتشافی معدنی و 8 معدن آماده بکار در مزایده عمومی قرار داده شد.
وی ادامه داد: با توجه به اطلاع رسانی گسترده ای که در این زمینه انجام شد، الحمدا... 211 شرکت کننده و علاقمند به فعالیت در حوزه معادن درخواست ها و پاکات خود را به دبیرخانه این سازمان ارسال نمودند.
عالی پور اضافه نمود: بر اساس اعلام قبلی، گشایش پاکات در روز پنجشنبه چهاردهم شهریور با حضور و استقبال گسترده علاقمندان انجام شد و پس از بررسی کامل و سیر مراحل قانونی، برندگان واجد شرایط مزایده نیز اعلام می گردد.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم، توجه به گسترش و بهبود فعالیتهای معدنی را از الویتهای اصلی سازمان برشمرد و عنوان کرد: فعالیتهای معدنی دراستان قم باید به جایگاه اصلی خود دست یابد و این اقدام و رویکرد درسطح ملی می تواند کشور را از تکیه به اقتصاد نفتی نجات دهد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.