سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحول در اورژانس بيمارستان‌ها افزايش چشمگيري در رضايتمندي بيماران داشته است

رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي شهيد بهشتي گفت: تحول در ساختار فيزيكي و امكاناتي اورژانس بيمارستان‌ها موجب افزايش چشمگير در رضايتمندي بيماران شده است.

دكتر هاشمي، رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، گفت: در طي طرح بازسازي و جايگزيني اورژانس بيمارستان‌ها 11 بيمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي مورد بازسازي و جايگزيني قرار گرفتند كه امام حسين، طالقاني، مفيد، اختر، شهدا و لقمان از جمله اين بيمارستان‌ها بوده‌اند.

وي با بيان اينكه نوسازي اورژانس در راستاي افزايش كيفيت خدمات ارائه شده و رضايتمندي مردم صورت گرفته است گفت: در اين راستا فضاي فيزيكي و تجهيزات متحول شد و حضور متخصص مقيم اورژانس، تعيين تكليف بيماران زير شش ساعت و خروج از اورژانس زير 12 ساعت، تعبيه داروخانه، راديولوژي و آزمايشگاه در كنار اورژانس نيز انجام شده است. همچنين در زمان ورود بيماران طرح رضايت‌سنجي نيز انجام شده است.

هاشمي ادامه داد: در واقع كارشناسان ما بعد از مرخص شدن بيمار با فرد تماس مي‌گيرند و از ميزان رضايتمندي بيماران مطلع مي‌شوند كه اين موضوع را اداره حاكميت باليني بيمارستان‌ها انجام مي‌دهند.

وي خاطر نشان كرد: اجرا شدن اين دستورالعمل‌ها تاثير چشمگيري روي افزايش ميزان رضايتمندي مردم داشته است./ح

برچسب ها: اورژانس ، سلامت ، بیماری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.