سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پانزدهمین نمایشگاه اختصاصی ایران در ارمنستان، آخر مهرماه برگزار می شود

پانزدهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، از 27 تا 30 مهرماه به مدت چهار روز در شهر ایروان پایتخت ارمنستان ، برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، پیش از این قرار بود پانزدهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان ؛ چهارم تا هفتم مهرماه برگزار شود که زمان برگزاری آن به روزهای 27 تا 30 مهر تغییر کرد

غلامرضا رضائیان، مدیر اجرائی این نمایشگاه با بیان اینکه علت تغییر زمان برگزاری نمایشگاه ، استقبال تجار و بازرگانان از نمایشگاه و انجام امور مربوط به حضور آنان در کشور ارمنستان است،گفت : پانزدهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان از سوی اتاق بازرگانی مشترک ایران و ارمنستان و با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران ، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران و سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می شود .

وی اضافه کرد : قرار است در پانزدهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان؛ تجار ، بازرگانان، صادرکنندگان و صاحبان بنگاههای اقتصادی کشورمان؛ محصولات ، تولیدات ، خدمات و کالاهای صادراتی خود را عرضه و ارائه کنند .

آقای رضائیان ؛ معرفی توانمندیهای صادرتی ایران در حوزه های مختلف کالائی و خدماتی ، جذب بازار های جدید برای عرضه کالا و خدمات ، آشنائی بازرگانان و صادرکنندگان ایرانی با زمینه های اقتصادی ارمنستان، جذب سرمایه گذار ارمنستانی و ارائه پتانسیل ها و توانمندیهای واحدهای تولیدی و صنعتی ایران را برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد .

کشور ارمنستان دارای موقعیت جغرافیایی ، ژئوپلیتیکی و ژئواکونومیکی مناسبی است و پل ارتباطی اروپا و آسیا محسوب می شود . این کشور با داشتن زمینه و موقعیت های فراوان جهت تجارت ، سرمایه گذاری ، حمل و نقل و ارائه خدمات مختلف تجاری و بازگانی ؛ محل مناسبی برای برپائی نمایشگاه های اختصاصی بین دیگر کشورها است . از این و با توجه به حضور مقامات بلند پایه بازرگانی و تجاری، بازرگانان، تجار و صنعتگران ایرانی و ارمنستانی و همچنین اطلاع رسانی گسترده در کشور ارمنستان، برگزاری پانزدهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران درارمنستان، یک فرصت ایده آل برای بازرگانان و تجار کشورمان خواهد بود تا آنان با ارائه دستاوردها و توانمندیهای خود ؛ زمینه تجارت و صادرات پایدار و بلند مدت ایرانی در این کشور را فراهم آورند.

تجار ، بازرگانان و علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات کامل تر از پانزدهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان ، با شمار تلفن های 9- 22893008 دبیرخانه برگزاری نمایشگاه ، تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.