سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان:

برگزاری 96 مسابقه مختلف کتابخوانی در شهرستان زنجان

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان گفت: 96 مسابقه مختلف کتابخوانی از ابتدای سال جاری تاکنون در کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان برگزار شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران سیروس نعمتی به کتابخانه‌های سیار شهرستان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: هم اکنون زنجان دارای یک کتابرسان سیار است.

وی اضافه کرد: گسترش فعالیت‌های این کتابرسان و افزایش تعداد روستاهای تحت پوشش در دستور کار قرار دارد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه کتابرسان سیار برای تحویل خدمات کتابخانه‌ای در مناطق فاقد کتابخانه عمومی تجهیز و به کار گرفته شده است، افزود: کارکرد اصلی کتابخانه‌های سیار نیز مانند سایر کتابخانه‌ها به جریان انداختن اطلاعات و خدمات به جامعه زیر پوشش است.

وی یکی از فعالیت‌های عمده کتابخانه‌های عمومی را برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی اعلام کرد و افزود: این مسابقات به دو صورت مکتوب و آنلاین برگزار می‌شود.

نعمتی خاطر نشان کرد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در مسابقات آنلاین و عضویت در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای به آدرس www.booki.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه فرم مسابقات مکتوب در تمامی کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان موجود است، تصریح کرد: این مسابقات به صورت ماهیانه برگزار می‌شود.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه تلاش شده است تمامی اقشار و گروه‌های سنی مختلف زیر پوشش این مسابقات قرار گیرند، گفت: هدف از اجرای این مسابقات توسعه مطالعه مفید در بین اقشار مختلف به ویژه جذب افراد کتاب نخوان به کتابخانه‌ها است.

وی با بیان اینکه سال گذشته یک هزار و 824 مسابقه مختلف برگزار شده است، گفت: در این مسابقات جوایز متعددی به برندگان اهدا شد.

نعمتی با بیان اینکه در سال جاری نیز تاکنون 96 مسابقه مختلف برگزار شده است، تصریح کرد: امید است هر روز علاقه‌ همه مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان به کتاب و کتابخوانی افزایش یابد.
برچسب ها: مسابقه ، کتابخوانی ، رنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.