سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانکداری الکترونیکی شاخص کامل فناوری اطلاعات

رئیس سامانه تبادل الکترونیکی دفاتر پیشخوان خدمات با بیان اینکه هنوز نظامی چرخه خدمات به سیستم غیر حضوری موکول شده گفت: تمامی ارگان ها از حالت نظریه 1ردازی خارج شده و در حال گسترش خدمات الکترونیکی هستند.

زهیر طیب، رئیس سامانه تبادل الکترونیکی دفاتر پیشخوان خدمات در گفتگو با خبرنگار اورژانسIT باشگاه خبرنگارانباشگاه خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون بانکداری الکترونیکی برای همه در دسترس است اظهار داشت: این نوع بانکداری سطح تماس وسیعی با جامعه برقرار کرده و در خصوص خدمات الکترونیکی در راستای پیاده سازی دولت الکترونیک با سایر نهادها غلبه دارد.

وی افزود: سازمان امور مالیاتی کشور نیز تحرکاتی در این زمینه داشته و با ایجاد سامانه های مالیاتی بر خط خدمات را به صورت غیر حضوری به افراد ارائه می دهد.

وی همچنین به سازمان ثبت اسناد و املاک اشاره کرد و اذعان داشت: در حوزه ثبت شرکت ها عملکردها موفق بوده و تمامی علائم و تغییرات به صورت غیر حضوری شده است و تقریبا فعل و انفعالات از طریق فضای اینترنت انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: در پیاده سازی و اجرای دولت الکترونیک در ابتدای راه قرار داریم و باید آموزش و فرهنگ سازی به گسترش خدمات الکترونیکی بپردازیم./ح

برچسب ها: بانکداری ، فناوری ، تجارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.