سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای حضور درمسابقات جهانی 2013؛

شربیانی: بچه ها باید مزد تلاش چندین ماهه خود را در میدان بوداپست بگیرند/مدال علی اکبری قطعی است

مربی سنگین وزن های تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: بچه ها ماه ها بدون وقفه در خانه کشتی برای حضور موفق در مسابقات جهانی تمرین می کنند به همین منظور باید مزد زحمات خود را در این میدان بگیرند.

مهدی شربیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: از فرودین ماه جاری  تمرینات فرنگی کاران برای حضور در مسابقات جهانی 2013 بوداپست شروع شد و تا کنون بچه ها با همه وجود تلاش کردند و هیچ چیز کم نگذاشتند.
 
مربی سنگین وزن های تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان ادامه داد: هرچند به اعتقاد برخی ها فرنگی کاران اعزامی به مسابقات جهانی کار آسانی را پیش رو ندارند و خیلی نمی توان به مدال آوری آنها امیدوار بود اما با قاطعیت عرض کنم همه بچه شانس کسب مدال را خواهند داشت و مطمئن باشید اگر اتفاق خاصی رخ ندهد موفقیت قابل توجهی حاصل خواهد شد.
 
دارنده مدال نقره بازی های آسیایی درباره وضعیت فرنگی کاران سنگین وزن اظهار داشت: مهدی علیاری در وزن 96 کیلو گرم اولین حضورش را در مسابقات جهانی تجربه می کند و با کشتی های قابل قبول و عنوانی سومی که در رقابتهای جهانی دانشجویان به دست آورد توانست اعتماد کادر فنی را جلب کند و با توجه به انگیزه ای که در این فرنگی کار جوان وجود دارد یک مدال را برای او کنار گذاشتیم.
 
وی اضافه کرد: امیر علی اکبری از عنوان داران جهان است و همه او را می شناشند و با توجه به دو سال دوری از مسابقات تنشه رسیدن به موفقیت و اثبات شایستگی هایش است به همین دلیل آنچنان تمرین می کند که همگان به این باور رسیده اند که مدال او در رقابتهای جهانی قطعی است.
 
شربیانی در پاسخ به این سوال که کادر فنی چقدر از فرنگی کاران سایر کشورها شناخت دارند گفت: فیلم مسابقات اخیر کشتی گیران مطرح دنیا را مشاهده کردیم وبا تجزیه و تحلیل آن برای بچه ها تا اندازه زیادی آنها را برای رویارویی با این نفرات آماده ساختیم که فکرمی کنم در هر وزن سه تا چهار کشتی خوب وجود داشته باشد.
 
وی در خصوص امکانات لازم در اردو تیم ملی اظهار داشت: به هرحال در یک مقطع زمانی واقعاً امکانات در حد  تیم ملی که خود را برای حضور در مسابقات مهمی چون جهانی آماده می سازد مهیا نبود اما در این دو هفته اخیر شرایط مناسب شده و فرنگی کاران با آرامش بیشتری در حال تمرین هستند.
 
مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در خاتمه خاطرنشان کرد: فرنگی کاران برای آنکه بتوانند مزد زحمات خود را بگیرند علاوه برکشتی های بی نقص نیاز به دعای خیرعلاقمندان به کشتی دارند به همین دلیل از مردم عزیزمان تقاضا دارم دعا کنند تا با بچه ها با کسب مدال های رنگارنگ و نتایج درخشان بتوانند پرچم مقدس مقدس ایران اسلامی را در بوداپست به اهتزار درآورند.
 
مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان روزهای 28 تا 31 شهریورماه جاری در بوداپست پایتخت کشور مجارستان برگزار می شود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.