سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

جرقه‏ های امروز پیشرفت ‏های کشور در دوران به یاد ماندنی دفاع مقدس زده شد

فرمانده سپاه شهرستان دماوند گفت: جرقه‏ های نخستین پیشرفت‏های امروز کشور در عرصه‏ های مختلف، در دوران به یاد ماندنی دفاع مقدس زده شد.

داوود طایفه‏ خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: دفاع مقدس برکت و نعمتی برای ایران اسلامی بود که تا سال‏ ها و بلکه قرن ‏ها تضمین ‏کننده ثبات و اقتدار کشور است.

وی ادامه داد: تحریم‏ های بین‏ الملل و در اختیار قرار ندادن تجهیزات جنگ به ایران، زمینه‏ ای شد تا رزمندگان اسلام قدرت، توان و ابتکار بالای خود را در رفع و برطرف کردن مشکلات جبهه‏ ها نشان دهند.

طایفه‏ خانی به ‌طور نمونه به عملیات غرور آفرین «خیبر» اشاره کرد که طی آن، مهندسان شرکت ماشین‏ سازی اراک به طراحی پلی 14 کیلومتری اقدام کردند و رزمندگان به کمک آن خطوط دشمن را در هم شکستند.

فرمانده سپاه شهرستان دماوند تصریح کرد: از آن زمان بود که باور کردیم «می ‏توانیم» و همین باورها پیشرفت ‏های امروز نظام اسلامی را به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز بسیاری افراد در درون کشور همانند ماهی درون آب، نمی‏ دانند در چه جایگاهی در سطح جهان قرار داریم.

طایفه‏ خانی افزود: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی و به خصوص عقب ‏نشینی‏ های جبهه استکبار، به برکت خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.