سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

ضعف زیرساخت های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: امکانات موجود در بخش گردشگری این استان با شرایط ایده آل فاصله زیادی دارد.

حیدر صادقی با تشریح تسهیلات رفاهی فراهم شده در کانون های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری برای مسافران ورودی اظهار داشت: زیرساخت های اساسی و لازم مسافران با توجه به شرایط مناطق گردشگری فراهم شده است، ولی به لحاظ رعایت استانداردها با شرایط ایده آل فاصله زیادی وجود دارد.
وی، از بخش های تاسیسات روبنایی نظیر ساخت واحدهای اقامتی و پذیرایی و تفریحی به عنوان بخش های لازم برای توسعه سرمایه گذاری یاد کرد و افزود: این مهم، نشان دهنده آن است که باید زمینه سرمایه گذاری در بخش خصوصی بیش از گذشته فراهم شود.
صادقی، با بیان اینکه بیش از شش میلیون گردشگر از ابتدای تابستان امسال تا کنون وارد استان چهارمحال و بختیاری شده و از جاذبه های طبیعی و تاریخی آن دیدن کرده اند تصریح کرد: بیشتر این گردشگران از استان های خوزستان، اصفهان، البرز، فارس، تهران، کرمان و یزد به این استان سفر کرده اند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری میزان افزایش ورود گردشگران در تابستان امسال به این استان را در مقایسه با سال گذشته 17 درصد بیان کرد و گفت: شرایط اقلیمی مناسب باعث جذب افزایش سفر گردشگران به استان چهارمحال و بختیاری شده است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: حاشیه زاینده رود و جاذبه گردشگری پل زمانخان، جاذبه های شهرستان فارسان و کوهرنگ نظیر چشمه دیمه، تونل کوهرنگ و پیرغار و کانون گردشگری سیاسرد بروجن بیشترین بازدید کننده را در تابستان امسال به خود اختصاص داده اند.
استان چهارمحال و بختیاری بیش از 150 جاذبه گردشگری دارد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.