سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

بزرگداشت دهه کرامت شناخت و معرفت به اهل بیت(ع) را گسترش می دهد

آیت الله مکارم شیرازی گفت: برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در دهه کرامت، شناخت و معرفت نسبت به اسلام و قرآن و اهل بیت(ع) را گسترش می دهد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) در نهایت شرافت نسبی و مقام علمی و معنوی قرار گرفته و از 9 معصوم سرچشمه گرفته اند.
وی با اشاره به جایگاه والای دخت موسی بن جعفر(س) در احادیث و روایات ائمه اطهار(ع) خاطرنشان کرد: امروز دشمنان و مخالفان تشیع و ملت ایران باید ببینند و بدانند که عشق به اهل بیت عصمت وطهارت(ع) در نزد این مردم در چه حدی است و پیروان این مکتب هیچ گاه از عشق و ارادتشان به ساحت انوار الهی اهل بیت(ع) کاسته نخواهد شد.
این مرجع تقلید در ادامه ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری برنامه ها و جشن های دهه کرامت و جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، تصریح کرد: برگزاری اینگونه برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برای گروه های سنی مختلف، باعث جذابیت هرچه بیشتر و گسترش شناخت و معرفت مردم به ویژه جوانان نسبت به اسلام و قرآن و اهل بیت(ع) می شود.
برنامه ها و جشن های دهه کرامت با موضوعات مختلف فرهنگی، هنری و پژوهشی از ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) تا ولادت پرخیر و برکت حضرت امام رضا(ع) در سراسر کشور برگزار می شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.