سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ با حضور آیت الله مکارم شیرازی؛

جشنواره بین المللی امام رضا(ع) آغاز به کار کرد

آیین افتتاح یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) و آغاز جشن های دهه کرامت امروز همزمان با میلاد پرخیر و برکت حضرت فاطمه معصومه(س) در حرم مطهر این بانوی بزرگوار در شهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، آیین افتتاح جشنواره بین المللی امام رضا(ع) و جشن های دهه کرامت صبح امروز با حضور آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید و با حضور گسترده عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر دخت موسی بن جعفر(س) برگزار شد.
در این مراسم معنوی که معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسوولین آستان مقدس رضوی نیز حضور پیدا کرده بودند، آیت الله مکارم شیرازی طی سخنانی جایگاه والا و ارزشمند حضرت فاطمه معصومه(س) در احادیث و روایات ائمه اطهار(ع) و شرافت نسبی ایشان را مورد توجه قرار داد.
همچنین در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر مسعودپور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیام ایشان به جشنواره بین المللی امام رضا(ع) را برای حاضران در جلسه قرائت کرد.
در بخشی از این پیام آمده است: جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در طول 10 دوره برگزاری آن با مشارکت شمار زیادی از اهالی و اصحاب فرهنگ و هنر و ادب و اندیشه، زمینه ساز یک جریان فرهنگی و هنری در سطح و گستره فراملی شده است./س
برچسب ها: قم ، جشنواره ، امام رضا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.