سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخر هفته با دریچه – بسته شماره 21؛

بهترین بازی‌های "تلفن همراه" و رایانه در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۲/۰۶/۲۲

در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین بازی‌های این هفته ۱۳۹۲/۰۶/۲۲ دریچه را دانلود کنید؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین بازی ها قرار می دهد.

 

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



علاقمندان به گويندگي؛

بن و تام گزارشگر اختصاصي با صداي شما هستند + دانلود بازی

این بار تام و بن به شخصیت های معروف اخبار تلویزیون تبدیل شده اند ! با آنها صحبت کنید، تا آن ها سخنان شما را تکرار کنند. همچنین شما می توانید مکالمه های خود با آن ها را ضبط کنید، در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.شما می توانید با مکالمه خلاقیت خود را به تام و بن منتقل کنید. با لمس صفحه نمایش می توانید آن ها را کتک بزنید.
 

 

 


انتقام جویان تاریکی Dark Avenger + دانلود بازی

بازی هیجان انگیز Dark Avenger که شما نقش قهرمان را ایفا می کنید. سه نوع رده بندی جادوگر، نظامی قرون وسطی و کماندار، برای قهرمان وجود دارد که می توانید از آن ها انتخاب کنید.

 

 

 


سارقان را با نهایت سرعت تعقیب کنید + دانلود بازی

اگر به دنبال یک بازی هیجانی و پلیسی هستید، حتما این بازی Mad Cop 3 را برای گوشی آیفون خود دانلود  کنید. در این بازی شا نقش یک مامور پلیس وظیفه شناس را دارید، باید سارقان را تعقیب و آن ها را دستگیر کنید. با دستگیری هر سارق شما تشویق خواهید شد و به نیرویتان افزوده می شود.
 

 

 


بازي جذاب cut the rope؛

اشتباه هاي گذشته را با سفر به آن زمان برطرف کنيد + دانلود

در بازی جالب و سرگرم کننده Cut the Rope: Time Travel به آمنام در سفرهایش به گذشته بپیوندید و به اجدادش با شیرینی غذا بدهید. این بازی یک ماجراجویی جدید و تازه است که در آن دو هیولا دارید که باید در هر مرحله به آنها غذا بدهید.

 

 

 


بازي اكشن با كيفيت عالي از شركت گيم لافت + دانلود

  Gangstar Vegas نام یک بازی سوم شخص و اکشن بسیار زیبا و هیجان انگیز است که یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های سیستم عامل اندروید است.

 

 

 


بازي بي نظير Modern Combat 4: Zero Hour براي گوشي هاي همراه + دانلود

بازی Modern Combat 4: Zero Hour جزء برترین بازیها در سبک اکشن و جنگی است که به دلیل داشتن کیفیت تصویر بسیار عالی،حوادث ورویدادهای واقعی،استفاده از حسگر حرکتی در حین بازی، مراحل مختلف با محیط های عالی ودارا بودن فیزیک حرکتی دقیق و انمیشن های طبیعی که کمتر در دستگاه های همراه دیده می شود باعث خواهد شد در هرجایی به دور از خانه وکامپیوتر شخصی به خصوص در تعطیلات بازی مناسبی برای سرگرمی داشته باشید.

 

 


بازی اندروید

کامیون و تریلر برانید + دانلود بازی

اگر از دوستداران بازی های هیجانی و متنوع هستید، این بار برای شما یک بازی ماشین سواری متفاوت را آماده کرده ایم، این بازی Parking Truck Deluxe شما را به یک راننده ی کامیون تبدیل می کند. به بندر مراجعه کنید، محموله های مورد نظر را بار بزنید آن ها را سالم به مقصد برسانید، جاده دارای موانع متعددی است، پس از تحویل محموله اصلی ترین هنر شما پارک کردن کامیون است که سعی کنید به بهترین نحو انجام دهید.
 
 

 


بازي با گرافيك عالي براي گوشي هاي اندرويد؛

تك تيرانداز افسانه اي شويد + دانلود بازي

بازی iSniper 3D Arctic Warfare از سری بازی های در سبک تک تیراندازی است که به تازگی برای اندروید منتشر شده است. در این بازی که در قطب شمال اتفاق می افتد شما در نقش "گلوس میلر” تک تیرانداز افسانه ای که می خواهد جهان را نجات دهد قرار می گیرید.

 

 

 


بازي آنلاين ايراني؛

آسمان دژ در منظومه‌ای جدید + لينك بازي

بسرور سوم آسمان دژ با نام مستعار مارس آغاز به کار کرده است. آسمان دژ یک بازی استراتژی آنلاین چند نفره مبتنی بر وب است که از سوی یک شرکت ایرانی تولید و در تیر 89 عرضه شد. این بازی نیازی به دانلود نداشته و به صورت آنلاین فقط با مراجعه به سایت بازی به نشانی asmandez.com در دسترس است.

 



 


در تلفن همراهتان ضربات کاشته تمرین کنید + دانلود بازی

در این بازی یک خطای سخت بر روی شما در پشت محوطه جریمه اتفاق افتاده است، وظیفه ی شما این است که شوت هایی قدرتمند و دقیق به سمت دروازه حریفان راهی کنید. بازی دارای 24 تیم قدرتمند جهان است که شما می توانید تیم مورد علاقه تان را انتخاب کنید و به مصاف حریفان بروید.
 

 

 


برای رایانه

بازی ایرانی تحت شبکه منچ + دانلود

NetPachisi بازی است كه بر اساس منچ ایرانی ها نوشته شده است و در محیط های شبكه ای (LAN) قابلیت اجرا دارد. بعد از مشخص شدن تعداد بازیكنان، افراد شروع به ریختن تاس كرده و با آوردن عدد شش می توانند یك مهره را داخل بازی بیاورند. بازیكن با آوردن عدد شش می تواند یكبار دیگر تاس بریزد. اولین فردی كه تمام مهره های خود را به جایگاه مشخص شده ببرد فاتح بازی است.

 

 

 


برای رایانه؛

جمجمه طلايی را بدست بياوريد + دانلود بازی

شما در این بازی ماموریت دارید تا با پرتاب توپ از بت قورباغه مجموعه ای از توپ های هم رنگ را نابود کنید تا در انتها به جمجمه طلایی دست یابید.
آنچه در این بازی زیبا قابل توجه است سرعت عمل بالای شما برای انتخاب مسیر درست می باشد طوری که اگر با سرعت عمل و انتخاب مسیر مناسب جهت پرتاپ توپ های رنگی که در اختیارتان قرار گرفته براحتی قادر به اتمام هر مرحله از بازی می باشید ولی اگر کمی تامل و داشته یا توپ را به مسیر مناسب هدایت نکنید آنجاست که با پیشروی توپ ها و رسیدن به سیاه چاله کذایی فرصت شما به پایان رسیده و آن مرحله از بازی را دوباره باید تکرار نمایید.

 

 





 

هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

گردآوری: سالار واعظی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱
محمد حسيني
۰۷:۰۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
اخه مگه ios سيستم عامل نيست ايفون يك اندرويد ده
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
سیمبین سری60 ورژن5 چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمدرضا
۱۷:۰۰ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
نخد چی
زهر
۱۲:۳۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
پیچ پیچی
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۲
هیچی
armin
۱۳:۰۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
سلام.اگه میشه بازی کامپیوتربیشتربزارین.الان من چتدباربهتونم گفتم ولی متاسفانه جواب نمیدین وفقط بازی گوشی میزارین.خواهشابازی کامپیوتربیشتربزارین.باتشکر
SAJJAD
۱۱:۲۵ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
عالی بود
نفیسه
۰۳:۰۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
سلام لطفا بازی دور دنیا در 80رابرای اندرویدبگدارید
محمدحسین
۰۱:۱۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
تشکر تشکر تشکر
milad
۲۲:۴۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۲
سلام باتشکرازسایت خوبتون لطفا بازی رایانه ای بیشتربزارید
جعفر
۱۶:۱۱ ۲۲ شهريور ۱۳۹۲
سلام ممنون بازیهای جالبی آماده کرده اید. با سپاس فراوان