سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوست خيانتکار با ضربات مشت و لگد کشته شد

سه جوان که برای به دست آوردن زیرخاکی مردی را با ضربات مشت و لگد از پا در آورده بودند با پرداخت دیه از قصاص نجات پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بر اساس محتویات این پرونده سه جوان به نام های حسن، حامد و داوود متهم اند روز 15 آذرماه سال 87 مردی بنام محسن را با ضربات مشت و لگد به قتل رسانده و جسدش را در بیابان های جاده خاوران دفن کرده اند.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که صبح امروز در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران به لحاظ رسیدگی به جنبه عمومی برگزار شد حسن در دفاع از خود گفت: محسن می گفت دوستانی دارد که در کار زیرخاکی هستند. او از من و دو دوستم 30  میلیون تومان پول گرفت اما سکه های عتیقه ای که به ما داد تقلبی بود. هر چه به او گفتیم پول مان را پس بگیرد فایده ای نداشت و فهمیدیم که او با کلاهبرداران هم دست است.

به همین دلیل او را در خانه کتک زدیم تا اینکه ناخواسته کشته شد. بعد هم جسدش را در بیابان دفن کردیم. در ادامه این جلسه دو متهم دیگر نیز اظهارات هم دستشان را تایید کردند و رئیس دادگاه ختم دادرسی را اعلام کرد. بر اساس قانون با توجه به پرداخت دیه به اولیاء دم متهمان در صورت مجرم شناخته شدن به تحمل سه تا 10 سال حبس محکوم خواهند شد.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.