سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حریق ساختمان مسکونی 8 طبقه 3ایستگاه به محل اعزام شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حریق ساختمان 8 طبقه و محبوس شدن 40 از ساکنان آن خبر داد.

جلال ملکی در تشریح خبر فوق به  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد:عصر روز گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حریق منزل مسکونی در محله تهرانسر مطلع شد و بلا فاصله 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان و دستگاههای تنفسی عازم محل شدند.

وی ادامه داد، این حریق از واحد 80 متری طبقه سوم ساختمان 8 طبقه 69 واحدی شروع و در حال سرایت به سایر طبقه ها و واحدها بود و همچنین 40 نفر از ساکنان در میان آتش و دود درمنازل و راه پله ها محبوس شده بودند.

ملکی اذعان کرد، آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند گروهی پس از قطع برق و گاز ساختمان اطفای حریق را آغاز کردند و گروهی نیز به کمک ساکنان شتافتند و موفق شدند در یک عملیات سخت و نفس گیر را بدون تلفات جانی به پایان برسانند.

این مقام مسئول در آتش نشانی افزود: 4 تن از اهالی ساختمان دچار مصدومیت شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند.

گفتنی است علت آتش سوزی در دست بررسی است.

*مصدومان به بیمارستان فیاض بخش منتقل شدند

سخنگوی مرکز اورژانس تهران از نحوه ارائه خدمات درمانی به مصدومان حریق ساختمان مسکونی تهرانسر به گفت: مرکز اورژانس 115 بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس به محل ، آتش سوزی اعزام شد.

حسن عباسی ادامه داد، در این حادثه 2 نفر از مصدومان در محل درمان شدند و دو تن دیگر که دچار دود گرفتگی شده بودند پس از اقدامات اولیه توسط تکنسینهای اورژانس به بیمارستان فیاض بخش منتقل شدند. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت./ف
برچسب ها: واحد ، حریق ، مصدومیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.