سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات دانشمند بزرگ از دندان 33 تمساح/ دو هفته نبرد با مرگ+عکس

نیروهای امداد استرالیا گردشگر آمریکایی که در محاصره 33 تمساح به مدت دو هفته قرار گرفت، نجات دادند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران رایان گردشگر نیوزلندی 35 ساله محقق و جانورشناس به منظور انجام یک پروژه تحقیقاتی در مورد خزندگان به مناطق زندگی جانداران خزنده از جمله تمساح ها به جزیره جنوب غریب استرالیا سفر می کند وی با یک کایاک(قایق کوچک و سبک) به این جزیره اقامتی یک روزه قبل از وارد شدن به جزیره متوجه حضور چند تمساح غول پیکر که در حال تعقیبش بودند،  شد ولی با سرعت هر چه بيشتر خود را به سواحل این جزیره رساند و در یک تپه تقریبا بلند پناه گرفت.

مناطق بلند جایی دور از دسترس خزندگانی مانند تمساح است بالا آمدن از آن برای این گونه خزندگان مرگبار بسیار دشوار است.

وی به مدت 2 هفته در همان تپه به دلیل وجود 33 تمساح اسیر شده بود و او که قصد فرار داشت چندین بار در حالی که سوار کایاک بود زندگی اش از جانب 2 تمساح تهدید شد.

پس از 2 هفته اسارت وی توانست با وسایل ابتدایی و سنتی ارسال پیام نظیر دود محلیان و افراد بومی جوایز اطراف را مطلع نمود و سرانجام توسط ناجی خود مک لود که در جزایر مجاور به همراه قبیله این زندگی می کرد پیدا و نجات داده شد.

تمساح های این منطقه از بزرگترین در نوع خود با طول 6 متر و وزن بیش از یک تن هستند.

اين محقق جانداران امید زندگی را از دست داده بود و در مصاحبه های خبری خود پس از بازگشت به نیوزیلند به خبرنگاران گفت تمساح ها تمام حرکات من را زیر نظر داشتند و بسیار باهوش بودند من دو هفته در جزیره آنان گروگان بودم.

وی پس از نجات معجزه آسایش برای ادامه تحقیقات پژوهشی اس به همراه چندین تن دیگر از محققان و مجهزتر به این جزیره سفر خواهد کرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نجات ، تمساح ، گردشگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.