سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

دعوت 243 ورزشکار مازندرانی به اردوهای ملی

معاون فنی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از دعوت 243 ورزشکار مازندرانی در رشته‌های مختلف اردوی تیم ملی در پنج ماه نخست امسال خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری جمشیدپناه در مجمع سالیانه هیئت پزشکی ورزشی مازندران گفت: دعوت از 243 ورزشکار مازندرانی در تیم ملی از نظر آماری نسبت به سال‌های گذشته برای ورزش استان بی‌نظیر بوده است.

وی همچنین از کسب 93 مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی توسط ورزشکاران مازندرانی برای ورزش کشور خبر داد و افزود: در هر دو روز، ورزشکاران مازندرانی در ترکیب تیم‌های ملی کشورمان موفق به کسب مدال شدند.

جمشیدپناه با اشاره به حضور پنج کشتی‌گیر مازندرانی در رقابت‌های جهانی بوداپست مجارستان تصریح کرد: در ترکیب هفت نفره تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در رقابت‌های جهانی مجارستان، پنج ملی‌پوش از مازندران هستند که از بین 31 استان برای ورزش مازندران بی‌نظیر است.

معاون ورزش و جوانان مازندارن همچنین از میزبانی رخدادهای مهم آسیایی در مازندارن خبر داد و گفت: در کنار برگزاری شایسته مسابقات مهم آسیایی در استان، در پنج ماهه نخست، ورزش مازندران میزبان 20 رشته مهم ورزشی در سطح کشوری بود.

وی همچنین از شناسایی 146 ورزشکار نخبه مازندرانی برای شرکت در مسابقات آسیایی اینچوان کره جنوبی خبر داد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی، 70 ورزشکار به اردوی تیم ملی دعوت و در نهایت 35 نفر عضو اصلی تیم ملی و همچنین کسب 15 مدال را برای ورزشکاران مازندرانی در ترکیب تیم ملی پیش‌بینی کردیم/س
برچسب ها: دعوت ، اردو ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.