سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوراکچی:

تقوی دنبال چیست، باید جنبه باخت داشته باشیم/داور، قضاوت عادلانه ای داشت

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: بد نیست که جنبه باختمان را تقویت کنیم، حتی اگر ما بازنده بودم باز هم به داوری دیروز اعتراض نمی کردم.

 محمود خوراکچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با وجود اینکه منصوری تمرینات خود را دیر شروع کرده بود اما پیش بینی بازی سختی را داشتیم زیرا منصوری همیشه جایگاه ایده آلی داشته و نفرات خوبی در ترکیب دارد معتقدم  این تیم امسال عملکرد بهتری نسبت به گذشته خواهد داشت زیرا تیم یک دست و با تجربه ای دارد.

سرمربي تيم فوتسال ميثاق تهران تصريح کرد: در نیمه نخست منصوری ها مغلوب توانایی بازیکنانم شدند سه بر صفر عقب افتادند اما به جای اینکه بازی را واگذار کنند تلاش خود را بیشتر کرده و نتیجه را به تساوی کشیدند در همین زمان بود که از عملکرد تیمم راضی نبودم زیرا به توانایی بازیکنان میثاق ایمان دارم و با این ذهنیت انتظار بیشتری داشتم اما پس از گذشت زمان کوتاه، بازیکنان خود را باز یافتند و با به ثمر رساندن گل پایانی نتیجه را از آن خود کردند با توجه به زمان کوتاهی که تا پایان بازی داشتیم، منصوری فرصت جبران پیدا نکرد و امتیاز برای ما شد.

سرمربی تیم فوتسال میثاث تهران افزود: دیروز فضای سنگینی بر سالن حاکم بود و اگر تجربه داوران مسابقه و مدیریت بازی آنها نبود به طور حتم با مشکل روبه رو می شدیم اما توانایی فنی آنها و آمادگی بدنی شان باعث کنترل شرایط شد حتی اگر بازنده بازی هم بودم به قضاوت داوران ایرادی نمی گرفتم زیرا اگر اشتباهی هم صورت گرفت آنقدر جزئی بود که به چشم نمی آمد از داوران بازی متشکرم و به آنها خسته نباشید می گویم.

*یک باخت ارزش توجیه ندارد

خوراکچی خاطرنشان کرد: برای تقوی احترام زیادی قائلم اما باید جنبه باخت را داشته باشیم نمی دانم وی دنبال چیست که نسبت به  همه چیز اعتراض دارد. ما برد و باخت در کارمان طبیعی است و گمان می کنم یک باخت ارزش این همه توجیه را نداشته باشد.

 5 شنبه سالن تمرین 45 دقیقه در اختیار میثاق اختصاص داده شد و در همین مدت نیز به منصوری تعلق يافت اما با توجه به شرایط این تحول با 10 دقیقه تاخیر صورت گرفت که به سبب آن از کاپیتان تیم منصوری عذر خواهی کردم و گرنه قصد ایجاد مشکل را نداشتيم شرایط زمین نیز مورد تایید ناظر بازی بود و با حضور سرپرست کمیته فوتسال اطمینان دارم تمام استاندارد ها رعایت شده پس حرفی برای گفتن باقی نمی ماند./مح


برچسب ها: سرمربی ، تیم ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.