سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از لنز دوربین های سری QX سونی در IFA2013

سونی بر خلاف سامسونگ به جای تولید محصولاتی مانند S4زوم و گلکسی کمرا در رده کمرافون ها، اقدام به معرفی لنز دوربین های کرده است که از طریق سیستم وای فای به اسمارت فون های این شرکت متصل شده و می توان با آن ها به عکاسی پرداخت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، سونی در رویداد مطبوعاتی خود در IFA علاوه بر معرفی اسمارت فون اکسپریا Z1، از لنز دوربین های خود با نام QX10 و QX100 رونمایی کرد، این محصولات هر دو دارای لنز و سنسور تصویر می باشند و می توان از آن ها در محصولات اندرویدی و گجت های اپل استفاده کرد.


این لنز دوربین ها از طریق NFC به گجت های دیگر متصل شده و از طریق شبکه های بی سیم اقدام به انتقال تصاویر گرفته شده می کنند.



QX100 که مدل قوی تر محسوب می شود، مجهز به سنسور 1 اینچی Exmor RS با رزولوشن  20.2 مگاپیکسل به همراه  3.6 X زوم و تثبیت کننده تصویر می باشد، هم چنین مدل QX10 که مدل جمع و جور تر به حساب می آید، مجهز به لنز G سونی به همراه 10 X زوم اپتیکال و سنسور 18.2 مگاپیکسلی می باشد.


هر دو مدل قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 1440 در 1080 در 30 فریم در ثانیه را دارند، باتری آن ها نیز با هر بار شارژ حدود 1 ساعت فیلم برداری می کند و می تواند تعداد 230 عکس را ضبط کند، هم چنین این محصولات قابلیت این را دارند که به صورت جداگانه کار کنند.در حال حاظر هر دو مدل با قیمت 250 و500 دلار در انگليس و سایر نقاط اروپا به صورت پیش فروش قرار گرفته اند.

برچسب ها: سونی ، لنز ، دوربین ، سامسونگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.