سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح جهادی محله پاک در ناحیه سه منطقه 11

با ابتکار شهرداری ناحیه 3 منطقه 11 و مجموعه مدیریتی این ناحیه طرح جهادی محله پاک در معابر و محلات شهری این ناحیه در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این طرح که به صورت هفتگی اجرا می شود شهردار و معاون ناحیه عوامل اجرایی و مدیریتی خدمات شهری عمران فضای سبز اجتماعی فرهنگی شهرسازی 137 سد معبر شهربان محیط زیست و بازیافت شورایاران و ... با حضور در سطح معابر و محلات امور جاری و نگهداشت و رفع مسائل محله ای را در دستور کار قرار می دهند.

کوروش فرد در تشریح جزئیات طرح محله پاک گفت: در این طرح جهادی در آغاز هر هفته نواقص و مشکلات یک محور از سطح ناحیه شناسایی می شود و سپس مقدمات انجام کار در طی هفته فراهم و با بررسی کامل پیام های 137 و 1888 آمادگی و اشراف کامل در خصوص مهم ترین دغدغه ها و مسائل محور مورد نظر بدست می آید.

سپس در پایان هفته نیروهای مدیریت و اجرایی با آمادگی کامل و با حضور مستقیم این طرح را اجرا می کنند.

شهرداری ناحیه 3 ضمن بیان اهمیت چنین طرحهای جهادی که با رویکرد ناحیه محوری و محله محوری در سطح محله های مرکزی شهر انبار می شود ادامه داد: در مدت حضور نیروهای اجرایی ناحیه در سطح محورها شهروندان به صورت مستقیم و بدون واسطه با نیروهای شهرداری ارتباط برقرار کرده و مسائل و دغدغه هایش را در فضای صمیمی و چهره به چهره  مطرح می کنند./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.