سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

نجات دو دختر جت اسکی سوار در آبهای نوشهر

معاون دريايي و بندري اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران از انجام موفقيت آميز عمليات شبانه امداد و نجات 2 دختر جت اسكي سوار گرفتار در دريا، در آبهای ساحلی حوزه بندر نوشهر خبر داد.

كياكجوري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: پیرو گزارش دریافتی از سوي مركز هماهنگي و جستجو و نجات دريايي اداره كل مبني بر مفقود شدن يك فروند جت اسكي در محدوده 10مايلي آبهای ساحلی بندر نوشهر ، بلافاصله گروه امداد و نجات دریایی اداره کل بوسیله شناور ناجی به همراه دو قايق هميار به منطقه اعزام شدند.

وی افزود : خوشبختانه در كمتر از دو ساعت عمليات جستجو، اعضاي تيم موفق به پيداكردن جت اسكي و نجات راكبان آن در فاصله يك مايلي از ساحل در محدوده پلاژ آرام اندرور واقع در20كيلومتري شهرستان نوشهر و انتقال آنان به ساحل مي شوند.

معاون دريايي و بندري اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران دور شدن از ساحل و نقص فني جت اسكي را از دلايل وقوع اين حادثه عنوان كرد و خواستار رعايت نكات ايمني از سوي دارندگان شناورهاي تفريحي در جهت پيشگيري از هرگونه سانحه ناگوار دريايي شد.

كياكجوري همچنين از گردشگران خواست در صورت وقوع هرگونه سانحه دريايي در سواحل مازندران(حدفاصل بابلسر تا رامسر) مراتب را از طريق تلفن همراه اول يا ايرانسل به شماره 1550 (بدون پيش شماره) به مركز جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر اعلام کنند./ز

برچسب ها: موفقیت ، امداد ، نوشهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.