سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طراح گیم و مدرس دانشگاه:

استفاده از جلوه‌های ویژه و پویانمایی، اساس تولید بازی جذاب است

طراح بازی و مدرس دانشگاه با یادآوری اینکه صنعت بازی‌سازی از گستردگی خاصی برخوردار است، گفت: بازی‌سازی نوعی خلاقیت و استعداد است که باید در شرایط خاص شکوفا شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، «سام افشار» افزود: در ساخت یک بازی باید به مهم ترین نرم افزارهای مناسب نقاشی دیجیتال، تفاوت ها و تمایزهای تکنیکی نرم افزارهای نقاشی دیجیتال و با توجه به زمینه کاربردی آنها برای  اجرای یک نمونه در نرم افزاهای یادشده و دریافت ملموس از نمابرها پرداخته شود.

طراح بازی و مدرس دانشگاه  توضیح داد: نقاشی دیجیتال به عنوان شاخه ای از هنرهای دیجیتال زمینه وکاربردهای گوناگونی پیدا کرده است.

وی یادآورشد که  از جلوه های ویژه، پویانمایی و بازی به مثابه شاخه ای از هنرهای زیبا در این حوزه نرم افزارهای مختلفی متناسب با پلتفرم وجود دارند.

افشار با بیان اینکه زمینه و طراحی کاراکتر از عوامل مهم تولید یک بازی موفق است، افزود: برای ارایه کاری جذاب و تکنیکی می بایست از خلاقیت و استعداد در طراحی و شناخت دقیق نیاز مخاطب بهره برد.

این طراح و بازی ساز استفاده صحیح از الگوهای موجود در طراحی و بهره گیری از تکنیک در جهت اجرای دقیق برای طراحی و کاراکتر سازی را اساسی خواند.  /ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.