سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

محکومیت 5،5 میلیارد ریالی قاچاقچی دارو در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت 5 میلیارد و 500 میلیون ریالی قاچاقچی دارو در استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حمید رضا عزیزپور اظهار کرد: مبارزه با قاچاق دارو و رسیدگی به جرائم در این زمینه یکی از اقداماتی است که به صورت مستمر و با جدیت توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه اخیراً نیز به موجب حکم قطعی شعبه رسیدگی به جرائم کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان یک قاچاقچی انواع داروهای خارجی به ضبط داروهای مکشوفه به نفع دولت محکوم شده است، اضافه کرد: همچنین این قاچاقچی به پرداخت 5 میلیارد و 500 میلیون ریال جزای نقدی نیز محکوم شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به محکومیت یک قاچاقچی لوازم ورزشی در استان تصریح کرد: به موجب حکم قطعی شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان این قاچاقچی به ضبط کالاهای مکشوفه محکوم شده است.

وی یادآور شد: این قاچاقچی به پرداخت 149 میلیون و 460 هزار ریال جزای نقدی نیز محکوم شده است.

عزیزپور در ادامه به سایر اقدامات این اداره کل اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای گشت سیار مشترک تعزیرات حکومتی با شرکت نفت ابهر، 118 کارت سوخت بنزین و شش کارت سوخت گاز عمومی از یک جایگاه سوخت کشف شده است.

وی با بیان اینکه میزان سوخت‌های مکشوفه 41 هزار و 552 لیتر است، اضافه کرد: چهار نفر از متهمان این پرونده به پرداخت 2 میلیارد و 300 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه به محکومیت یک قاچاقچی سیگار در زنجان اشاره کرد و افزود: بر اساس حکم شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان یک قاچاقچی انواع سیگار خارجی به ضبط کالاهای مکشوفه محکوم شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین این قاچاقچی به پرداخت مبلغ 204 میلیون ریال جزای نقدی و تحمل شش ماه حبس محکوم شده است.
برچسب ها: تعزیرات ، قاچاقچی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.