سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی بسیج جامعه پزشکی استان کرمان صورت گرفت؛

استقرار بیمارستان صحرایی در بخش لاله زار شهرستان بردسیر

بسیج جامعه پزشکی استان کرمان به منظور خدمت رسانی هرچه بیشتر در حوزه سلامت و بهداشت، یک بیمارستان صحرایی در بخش لاله زار شهرستان بردسیر برپا کرد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمان گفت: این بیمارستان صحرایی در راستای منویات مقام معظم رهبری در خدمت رسانی به مردم مناطق کمتر توسعه یافته و ارائه خدمات با کیفیت در حوزه سلامت ایجاد شده است.

دکتر مجید زارع امامی افزود: این بیمارستان به مدت پنج روز با حضور پزشکان متخصص از جمله قلب و عروق، داخلی، عفونی، اطفال، زنان و زایمان، اعصاب و روان، ارتوپدی و دندان پزشکی به مردم این منطقه خدمت رسانی می کنند.

 وی اضافه کرد: همچنین عمل های جراحی سرپایی نیز در این بیمارستان صحرایی نیز انجام می شود و در صورت نیاز برای سایر عمل های جراحی که نیاز به بیهوشی عمومی است، بیماران به بیمارستان های کرمان اعزام و به صورت رایگان تحت عمل و درمان قرار می گیرند.

 دکتر زارع امامی از نهادها و سازمان های مشارکت کننده در اجرای این خدمت خداپسندانه مانند دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، هلال احمر و سایر نهادها تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است: این بیمارستان صحرایی با حضور سردار نوری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افتتاح شد.

بخش لاله زار در 75 کیلومتری جنوب شرق شهرستان بردسیر واقع شده است./ح
برچسب ها: بسیج ، جامعه پزشکی ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.