سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

اجرای بیش از 160 میلیارد ریال پروژه عمرانی در منطقه آزاد اروند

هشت پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتبار بیش از 160 میلیارد ریال توسط سازمان منطقه آزاد اروند در حال اجرا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ علی الیاسی معاون فنی و عمرانی منطقه آزاد اروند گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در معاونت فنی و عمرانی این سازمان، روند اجرایی 8 پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف منطقه در حال انجام است که سعی داریم با تلاش شبانه‌روزی سرعت اجرای فعالیت‌ها را افزایش دهیم.

وي با اشاره به پروژه زیرسازی و آسفالت بلوار مسیر شهرهای آبادان و خرمشهر افزود: این بلوار یکی از پر ترددترین مسیرهای موجود در منطقه است و با اعتبار 15 میلیارد ریال در حال انجام است.

الیاسی افزود: مجموعه فعالیت‌های عمرانی منطقه آزاد اروند در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال‌گذشته 20 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی گفت: پروژه فاز دوم پارک بهار اروند با اعتبار 95 میلیارد ریال به صورت روز شمار در حال اجرا است که طی ماه‌های اخیر شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

معاون فنی و عمرانی منطقه آزاد اروند با اشاره به اهمیت ایجاد فضاهای تفریحی و توریستی ادامه‌داد: پروژه احداث پارک خطی خلیج‌فارس با اعتبار 40 میلیارد ریال به منظور توسعه اماکن تفریحی در منطقه آزاد اروند در حال اجرا است.

الياسي خاطرنشان‌کرد: پروژه لکه‌گیری و اصلاح نوار حفاری کوی جدیده، دربند شرقی و دربند غربی با اعتبار 3 میلیارد ریال، احداث و احیاء فضای سبز بلوار فرودگاه بین‌المللی آبادان با ارزش 2 میلیارد ریال و همچنین پروژه احداث و احیاء فضای سبز حاشیه بلوار آبادان و خرمشهر با اعتبار يك میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی گفت: دو پروژه احداث 80 چشمه سرویس بهداشتی در محل یادمان شهدای گمنام شلمچه و احداث و تجهیز سرویس بهداشتی بارانداز تجاری شلمچه مجموعاً با اعتبار بیش از هشت میلیارد ریال جهت رفاه زائران، تجار و بازرگانان توسط منطقه آزاد اروند در حال انجام می‌باشد/س
برچسب ها: اعتبار ، پروژه ، اروند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.