سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

۱۰۰هزار ليتر سوخت قاچاق قبل از خروج از كشور در خوزستان توقيف شد

فرمانده مرزباني خوزستان از توقيف يكصد هزار ليتر سوخت قاچاق(گازوييل) قبل از خروج از كشور در نوار ساحلي آبادان و ماهشهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ سرهنگ عبدالله نظرپور گفت: اين چند محموله سوخت قاچاق كه در لنج ها و مخازن برزنتي شناور جاسازي شده بود قبل از خروج از كشور و انتقال به بازار فراورده هاي نفتي خليج فارس توسط ماموران درياباني استان توقيف و ضبط شد.

وي گفت: ماموران پايگاههاي درياباني ماهشهر و آبادان محموله هاي سوخت قاچاق را پس از انتقال به سواحل ، به نماينده شركت پخش فراورده هاي نفتي تحويل دادند.

فرمانده مرزباني خوزستان ، سودجويي و اختلاف بهاي فراورده هاي سوختي داخل با بازارهاي جهاني را علت ظهور قاچاق سوخت در استان عنوان كرد و گفت: مرزباني استان با پديده مخرب قاچاق با همه اشكال آن برخورد قانوني كرده و مي كند.

در دو سال اخير با افزايش نرخ ارز و ثابت بودن قيمت فراورده هاي نفتي در كشور ، روند قاچاق سوخت از مرزهاي آبي خوزستان رو به افزايش بوده است.

در سال جاري حدود يك ميليون و ۵۰۰ هزار ليتر سوخت (گازوييل) قاچاق قبل از خروج ، در سواحل و مرزهاي دريايي استان خوزستان كشف و ضبط شده است.

استان خوزستان حدود بيش از ۳۰۰كيلومتر مرز دريايي و آبي دارد./ز
برچسب ها: قاچاق ، سوخت ، خوزستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.