سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فاني:

کمیته بهسازی نیروی انسانی در دوره ابتدایی تشکيل شد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: کمیته‌ای با عنوان بهسازی نیروی انسانی در دوره ابتدایی تشکیل شده است تا وضعیت استخدامی نیروی انسانی در این کمیته بررسی شده و به جمع‌بندی نهایی در این باره برسیم.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دولت، علي‌اصغر فاني سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره ساماندهی معلمان که وضعیت استخدامی آنها هنوز مشخص نیست، اظهار داشت: تیمی مامور شده‌اند که در این زمینه مطالعاتی انجام دهند تا به راه‌حلی برسیم که هم منطقی باشد و هم به کیفیت کار ما در آموزش و پرورش لطمه وارد نشود.
 
وی تصریح کرد: همچنین در چند روز گذشته کمیته‌ای با عنوان بهسازی نیروی انسانی در دوره ابتدایی تشکیل شد تا کل جریانات را در این کمیته بررسی کنند و به جمع‌بندی نهایی در این باره برسیم.
 
فانی همچنین درباره آخرین تصمیم‌گیری درباره برنامه‌های این وزارتخانه برای تعطیلی پنج‌شنبه‌های مدارس گفت: پنج‌شنبه‌ها مدارس تعطیل هستند اما گروهی مامور شده‌اند تا بر روی این مسئله کار کنند که بعضی از مدارس به طور اختیاری در روزهای پنج‌شنبه برای فعالیت‌های فوق‌برنامه فعال شوند.
 
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در ادامه افزود: آن دسته از خانواده‌هایی که تمایل دارند فرزندانشان پنج شنبه‌ها نیز در مدارس حضور داشته باشند، می‌توانند با هزینه‌های شخصی آنها را در فعالیت‌های فوق‌برنامه ورزشی، فرهنگی، قرآنی و غیره ثبت نام کنند. البته ما مشغول بررسی این طرح هستیم و در صورت آماده‌شدن برنامه‌ها و تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.