سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

ارسال 664اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره سراسری شعر بسیج مازندران

رییس کانون بسیج هنرمندان شهرستان آمل، از ارسال بیش از 664 اثر از شاعران برتر مازندران به دبیرخانه ششمین جشنواره سراسری شعر بسیج استان در این شهرستان خبر داد.

 

دریاباری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: این تعداد آثر را حدود 134 شرکت کننده در مدت حدود سه ماه از اعلام فراخوان شرکت درششمین جشنواره سراسری شعر بسیج مازندران ارسال کردند.

وی افزود: این جشنواره از 14شهریور امسال در مجموعه فرهنگی ولی عصر(عج) آمل برگزار شد و از میان 20 اثر منتخب هیات داوران حدود 11 شعر توسط شاعران برتر مازندرانی قرائت خواهد شد.

رییس کانون بسیج هنرمندان آمل، تصریح کرد: تعداد آثار ارسال شده شاعران مازندرانی به ششمین جشنواره سراسری شعر بسیج مازندران نسبت به دوره پنجم آن ازنظر تعداد آثار ارسالی حدود 17 برابر افزایش داشته است.

دریاباری، با بیان اینکه ششمین جشنواره سراسری شعر بسیج مازندران در رده های سنی 7 تا 12 سال، 12 تا 18 سال و بالاتر از 18 سال دختران وپسران برگزار می شود، گفت: محورهای این جشنواره و آثار دریافتی از شاعران استانی در موضوعات دفاع مقدس، جهاد اقتصادی در آیینه شعر وبیداری اسلامی است.

وی افزود: بخش ویژه جشنواره ششم به شعرهای ترانه در موضوعات ارزشی، بومی ومحلی و نیز زندگی سیدطاهره هاشمی شهیده شاخص کشوری در سال 92 اختصاص داده شده است./س

برچسب ها: ارسال ، بسیج ، هنرمندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.