سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

سوريه سنگر مقاومت در برابر رژيم صهيونيستي باقي مي ماند

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام گفت: جنگ احتمالي توسط مثلت پليد آمريكا، اسراييل و ارتجاع عرب بر ضد سوريه و محور مقاومت سوريه براي حفظ موجوديت رژيم نامشروع و فاسد صهيونيستي است.



به گزارش باشگاه خبرنگاران؛  حجت الاسلام و المسلمين محمد نقي لطفي دیروز در جمع نمازگزاران ايلامي اظهار كرد: شكست رژيم صهيونيستي در جنگ ۳۳ روزه عليه حزب الله و جنگ ۲۲ روزه بر ضد مجاهدان فلسطين در نوار غزه اين رژيم را با بحران هويت و موجوديت مواجه كرد.
وي ادامه داد: سران تهي مغز و جنگ طلب آمريكا با راه انداختن جنگ رواني ديگر آن هم برخورد با سوريه به بهانه واهي استفاده از سلاح هاي شيميايي عليه شهروندان سوري براي جبران شكست هاي پي در پي آمريكا و مولود نامشروع آن صهيونيست غاصب است.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی اضافه كرد: البته گرچه آنها حمله احتمالي به سوريه را محدود عنوان مي كنند اما هدف اصلي آمريكا از آتش افروزي جديد تشكيل خاورميانه جديد با محوريت اسراييل و شكست محور مقاومت و منزوي كردن ايران اسلامي است.
خطيب جمعه ايلام بيان كرد: بدون شك آمريكا و حاميان جهاني و منطقه اي او در اين سناريوي جديد ناكام خواهند شد چرا كه ايران اسلامي هرگز سوريه و مقاومت را تنها نخواهد گذاشت و قرائن و شواهد حكايت از اين دارد آمريكا همانطور كه در تهاجم به عراق و افغانستان شكست خورد، بي ترديد در حمله احتمالي به سوريه نيز با شكست بزرگتري مواجه خواهد شد.
لطفي افزود: آمريكا بايد بداند خيلي زود پي خواهد برد حمله به سوريه بزرگترين اشتباه تاريخي رييس جمهور آمريكا و حاميان صهيونيستي عربي خواهد بود و كشور سوريه به عنوان سنگر مقاومت در برابر اسراييل باقي خواهد ماند.
امام جمعه ايلام ياداور شد: آمريكا به اين باور رسيده رژيم صهيونيستي در سراشيبي اضمحلال قرار گرفته و با تداوم بيداري اسلامي و موفقيت هاي ايران اسلامي به عنوان الگوي جهان اسلام، اين رژيم چاره اي جز پذيرش نابودي ندارد بنابراين با همه امكانات سياسي، نظامي و جنگ رواني و سازمان هاي بين المللي مي كوشد تا ام القراي جهان اسلام يعني ايران اسلامي را از اعتبار و محوريت بيداري اسلامي ساقط كند.
حجت الاسلام والمسلمین  لطفي تاكيد كرد: بدون شك ملت بزرگ ايران و نظام مقدس جمهوري اسلامي با توفيق الهي همه توطئه ها را خنثي كرده و كماكان منادي عدالت و ظلم ستيزي و پرچمدار حركت هاي ضد استعماري در جهان خواهد ماند.
وي همچنين به فاجعه ۱۷ شهريور سالروز شهادت جمع زيادي از مردم بي دفاع تهران توسط رژيم ستمشاهي در ميدان ژاله در سال ۱۳۵۷ اشاره كرد و گفت: رژيم فاسد و وابسته ستمشاهي با راه انداختن حمام خون در جمعه خونين ۱۷ شهريور اضمحلال خود را امضاء كرد.
خطيب جمعه ايلام اضافه كرد: فاجعه عظيم ۱۷ شهريور كه با چراغ سبز بزرگترين حامي رژيم ستمشاهي يعني آمريكا رخداد و موجب كشتار عظيم زنان و مردان و جوانان تهراني شد موج عظيمي از تنفر و انزجار در ميان ملت عزيز ايران به وجود آورد و با راه اندازي تظاهرات ميليوني در سراسر ايران مقدمات پيروزي انقلاب اسلامي و سقوط رژيم منحوس پهلوي فراهم شد.
لطفي همچنين به سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) اشاره كرد و گفت: دختران جوان ايران اسلامي اين بانوي بزرگ را الگوي خود در عرصه هاي مختلف زندگي قرار دهند./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.