سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

6 ماه تعطیلی به برنامه های کمیته فوتسال سامان نداد؛

بازی جنوب کشوری ها لغو شد/میثاق پیروزاولین جنگ تهرانی ها شد

روز دوم از رقابت های لیگ برتر فوتسال با لغو بازی جنوب کشوری ها و پیروزی میثاق در دربی تهرا ن همراه بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران:یکی از مهمترین بازیهای امروز لیگ برتر فوتسال  رقابت دو تیم منصوری و میثاق  در دربی تهران بود که طی آن شاگردان خوراکچی در تیم میثاق راه را برمنصوری بستند و با نتیجه 4 بر  3 این تیم را شکست دادند  منصوری که به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی تا روزهای آغازین لیگ  وضعیت مشخصی نداشت در این بازی و مقابل میثاق نتیجه را از آن خود نکرد اما رقیب دست و پا بسته ای برای رقیب تهرانی خود نیز نبود و این تیم که در نیمه نخست با نتیجه 1بر 0 زمین را ترک کرد در نیمه دوم شروع متفاوتی داشت و تا دقائق پایانی بازی بازی را به تساوی 3-3 رساند اما در نهایت بازی با گلزنی بازیکنان میثاق 4-3 به پایان رسید.

**شکست تیم تازه وارد تهرانی در هفته اول

تیم تاسیسات دریایی تهران در نخستین بازی لیگ برتری خود امتیاز را تقدیم رقیب کرد تا شهرداری تبریز که با اگر اماهای زیادی  در آخرین دقائق باز خود را در جمع برتری ها یافت،پیروز میدان باشد .

این بازی که در نیمه نخست با نتیجه 2-0 به پایان رسید در نیمه دوم با گلزنی هر دو تیم همراه بود که در  نهایت شهرداری تبریزبا نتیجه 6-2به پیروزی رسید.

**تجربه ابطحی مغلوب بی تجربگی بازیکنانش شد

تیم تازه وارد تندیس ماهان قم شروعی قابل قبول داشت تا شاید بتواند مانند صبای قم در فصل گذشته گوی قدرت را از رقبا بگیرد و یکه تاز شود.ان تیم در اولین بازی خود مقابل شهرداری ساوه با سرمربیگری مهدی ابطحی با نتیجه4-1 به پیروزی رسید تا تیم جوان و بومی ساوه مغلوب شود.

ابطحی مهمترین برنامه خود را در ساوه معطوف به بومی گرایی کرده که در نخستین رقابت نتیجه مورد نظر را کسب نکرد

پس از 6 ماه تعطیلی در رقابت های لگ انتظار می رفت که لیگ با برنامه ای در پیش داشته باشیم اما بر خلاف انتظار مصاف دو تیم نفت امیدیه و شرکت حفاری در هفته نخست  لغو شد.
/آق

برچسب ها: لیگ برتر ، فوتسال ، دربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.