سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرری میزبان 150 ویژه برنامه دهه کرامت

شهردار منطقه 20 تهران از اجرای 150 ویژه برنامه مناسبتی ایام مبارک دهه کرامت در شهرری قطب مذهبی و فرهنگی شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 20 تهران، عظیم بابایی با اشاره به این مطلب گفت: به مناسبت دهه کرامت که از 16 شهریور آغاز می شود 150 ویژه برنامه مذهبی و فرهنگی در مراکز فرهنگی، مساجد، بوستان ها و سراهای محله منطقه 20 برگزار می شود.
بابایی با اشاره به اینکه شهرری قطب مذهبی و فرهنگی شهر تهران محسوب می شود خاطرنشان کرد:‌ فعالیت های اجتماع محور مدیریت شهری با لحاظ شرایط ویژه منطقه 20 و با تاکید بر ارتقاء سطح فرهنگی شهروندان، مسافران و زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برنامه ریزی می شود.
وی تنوع، تقویت هویت فرهنگی، جذب سلایق اجتماعی و رده های سنی مختلف را از نقاط قوت برنامه های فرهنگی مدیریت شهری برشمرد و تصریح کرد: برپایی همایش امربه معروف و نهی از منکر، مراسم های شب شعر، نمایشگاه های فرهنگی و تورهای نیم روزه و یک روزه گردشگری و مذهبی از فعالیت های فرهنگی در دهه کرامت است.
شهردار منطقه 20 تهران با بیان اینکه بازدید از خانواده شهدا به منظور تقویت و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار از دیگر اقدامات این دهه است افزود: مجموعه جشن های میلاد حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع) و احمد بن موسی(ع) در تمامی سراهای محله، مراکز فرهنگی و مساجد محله منطقه 20 به مناسبت دهه کرامت برگزار خواهد شد.
گفتنی است ارسال پیامک های فرهنگی با محوریت حکمت های رضوی به شهروندان و نخبگان سطح منطقه ، برپایی مسابقات شهروندی در زمینه حجاب و عفاف و کتاب خوانی و توزیع بسته های فرهنگی با نگرش ترویج فرهنگ امام شناسی از دیگر برنامه های اجتماع محور است که در ایام مبارک دهه کرامت برگزار می شود.
برچسب ها: شهردار ، میزبان ، کرامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.