سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جايگاه اهميت محيط زيست از ديدگاه اسلام

بهداشت در اسلام از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و لزوم يادگيري و حفظ نظافت آن بر هر مسلماني واجب است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، آموزشگران واحد بازيافت ناحيه يک منطقه 9 به آموزش بازيافت و جايگاه بهداشت در اسلام در محل مسجد فاطمه‌الزهرا (س) پرداختند.
 
آقايي رئيس اداره خدمات شهري ناحيه يک منطقه 9 در اين باره افزود: آموزشگران واحد بازيافت ناحيه يک منطقه 9 به آموزش بازيافت و جايگاه بهداشت در اسلام باتوجه به تاکيد کتاب آسمانيمان قرآن در زمينه حفظ و نگهداري محيط زيست و سخنان معصومين در زمينه بهداشت سلامتي، حفاظت از نعمت‌هاي خدادادي، درست مصرف کردن و اسراف نکردن در مصرف منابع طبيعي در مسجد فاطمه‌الزهرا (س) پرداختند.

وي در ادامه تصريح کرد: امروزه مهمترين شاخص‌هاي زندگي بشر حفاظت از منابع توليد است و بشر دريافته است که تبعات و پيامدهاي خسارت و زيانهاي که طبيعت وارد مي‌کند به مراتب بيشتر از آلوده کردن محيط زيست دريافت مي‌کند.

از اين رو اداره بازيافت با هدف آموزش شهروندان و توزيع برورشورهاي آموزشي توسط آموزشگران اين اداره مي‌کوشد فرهنگ اصلاح الگوي مصرف را در بين شهروندان افزايش دهد.

همچنين اين اداره با برگزاري مسابقه نقاشي روي پارچه با موضوع بازيافت و انواع پسماندها در مرکز آموزشهاي شهيد حيدري کرد.

شايان ذکر است 25 نفر از غنچه‌هاي مهدکودک مرکز آموزشهاي شهيد حيدري در اين مسابقه شرکت داشتند و در انتها جوايزي به آنها اهدا شد.

جهت ر فع آلودگي محيطي و پاکسازي محيط زيست و جلوگيري از شيوع بيماري مخازن مکانيزه زباله کوچه محمودي تخليه شد. /ف


برچسب ها: بازیاقت ، اهمیت ، اسلام ، آقایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.