سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استيلي: اميدوارم بازيکنان دربي محافظه کار نباشند/پرسپوليس 2 بر هيچ مي برد

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بر خلاف گفته همه،دربي سه امتياز ندارد و اميدوارم که بازيکنان 2 تيم محافظه کار نباشند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، حميد استيلي در گفتگو با يک برنامه زنده تلويزيوني گفت:اولين دربي ام مربوط به 17 سالگي ام مي باشد.در آن دوران دانا-لرستاني-فيروز کريمي و مناجاتي به من کمک مي کردند.

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس افزود: کار در دوران بازيکني در دربي بسيار آسان تر است چرا که  هرکس مي تواند تمام داشته ها و خلاقيتش را به معرض نمايش بگذارد.

وي ادامه داد: خاطرات خوب در دربي کم نيست  اما اگر بخواهم از خاطره بد در دربي بگويم بايد به زمان مربيگري ام در پرسپوليس اشاره کنم.در زمان مربيگري دستم بسته بود و مهره خوبي نداشتم و فشار روحي و رواني هواداران نيز باعث شد تا خاطره تلخي برايم رقم بخورد.

استيلي افزود: در زمان کمک مربيگي ام دوران خوبي در پرسپوليس داشتم ولي وقتي سرمربي اين دو تيم بشوي همه فشارها بر دوش تو خواهد بود.برخلاف گفته همه، اين بازي سه امتياز نيست و اگر نتيجه واگذار شود براي سرمربي گران تمام مي شود.

وي ادامه داد: حساسيت بازي دربي آن قدر زياد است که پس از قرعه کشي همه نگاه ها به هفته اي است که اين بازي بايد انجام شود و يا اينکه در جام حذفي دو تيم را در 2 گروه مي اندازند.
 
دايي نشان داد بازيکنانش را شناخته است
 
استيلي عنوان کرد: پرسپوليس شرايط خوبي دارد. بازيکنان جواني به اين تيم تزريق شده اند که بايد ديد چطور کار مي کنند.در بازي هفته قبل دايي با برد مقابل صدرنشين جدول نشان داد که بازيکنانش را به خوبي مي شناسد.

وي تاکيد کرد: اميدوارم امروز بازيکنان تيم شجاع باشند و از خود محافظه کاري نشان ندهند تا شاهد يک ديدار زيبا باشيم.در اين دربي بهترين خط دفاع ليگ به مصاف بهترين خط حمله خواهد رفت و نتيجه مساوي براي هر دو تيم بد است و فقط به نفع حريفانشان مي باشد.

وي در پايان خاطر نشان کرد: اميدوارم که شاهد بازي خوبي از دو تيم باشيم و پرسپوليس بتواند با دو گل حريف خود را شکست دهد./مح
برچسب ها: استیلی ، دربی ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.