سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفرزاده خبر داد

موافقت بيش از 100 نماينده با تشکيل "فراکسيون حاميان دولت تدبير و اميد" در مجلس

عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از موافقت بيش از 100 نماينده با تشکيل فراکسيون حاميان دولت تدبير و اميد خبر داد و گفت: پس از تعطيلات بهارستان تشکيل فراکسيون حاميان دولت تدبير و اميد را پيگيري خواهيم کرد.

"غلامعلي جعفرزاده‌ايمن‌آبادي" نماينده مردم رشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از موافقت بيش از 100 نماينده با تشکيل "فراکسيون حاميان دولت تدبير و اميد" در مجلس خبر داد و گفت: پس از تعطيلات بهارستان تشکيل فراکسيون حاميان دولت تدبير و اميد را پيگيري خواهيم کرد.

وي در ادامه افزود: واقعیت مطلب این است که رویکرد مجلس در ابتدا به سمت "حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر روحانی" نبود؛ یعنی تعداد نمایندگانی که در دوره انتخابات حامی وي بودند شاید به اندازه انگشتان دو دست هم نمي‌رسيد.
 
جعفرزاده تصريح کرد: این موضوع باعث شده که اکنون حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر روحانی تا حدودي در مجلس غریب باشد؛ چنانکه شما شاهد بودید اولین دو فوریت دولت یازدهم از سوی مجلس رد شد.

نماينده مردم رشت اظهار داشت: با توجه به بارقه‌ي اميدي که با روي کار آمدن دولت يازدهم در مردم ايجاد شد و همچنين اميد، شادابي و نشاطي که به جامعه تزريق شد ، پیشنهاد ما این است که خود دولت يک مجموعه‌اي را داخل مجلس داشته باشد، یک مجموعه منسجم با عنوان " فراکسيون حامیان دولت تدبیر و امید"، که کمک دولت يازدهم در جهت تحقق وعده‌هاي آن باشد.

وي در ادامه با بيان اينکه موافقين تشکيل اين فراکسيون بيشتر از مستقلين مجلس نهم هستند، در پاسخ به این سوال که آیا تشکیل فراکسیون حاميان دولت تدبير و اميد موجب تضعیف فراکسیون رهروان در مقابل فراکسیون اصولگرایان خواهد شد يا خير گفت: این نظر و استنباط وجود دارد، اما بند فکر می‌کنم این نظر درست نیست و مشکل خاصی ایجاد نمی‌شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: فراکسیون ، دولت ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.