سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاتمی: قرارداد کادر فنی پتروشیمی بسته شده است/ از این نمد، کلاهی ندوخته ایم!

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با اشاره به حرف و حدیثهای پیش فصل در مورد پتروشیمی تاکید کرد که کادرفنی با باشگاه قرارداد یک ساله دارند و وضعیت بازیکنان هم هفته آینده مشخص می شود.

مهران حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد زود شروع شدن تمرینات پتروشیمی و بازیکنان جذب شده این فصل توضیح داد: ما طبق روال تمرینات خود را شروع کردیم ولی تاریخ شروع لیگ برخلاف شکل عادی به تاخیر افتاد. به تمام بازیکنان خود به علاوه چند بازیکن خارج از تیم گفته ایم که در تمرینات حضور داشته باشند اما هنوز با هیچ کس به طور قطعی به توافق نرسیده ایم. 

وی با تاکید بر حضور دریک اسپنسر در ترکیب سال بعد، در مورد قرارداد خود تاکید کرد: قرارداد من و سایر اعضای کادرفنی توسط مدیرعامل باشگاه وقت امضا شده است. ظریف کار همچنان در باشگاه حضور دارد اما حتی اگر بحث رفتنش باشد ما با یک بنگاه معاملاتی قرارداد نبسته ایم بلکه با مجموعه پتروشیمی بندرامام قرارداد داریم و همه چیز در این مجموعه حساب و کتاب دارد. اگر ظریف کار پست بالاتری بگیرد برای وی خوشحال می شویم اما در حال حاضر حرف رفتن وی نیست.



از 5 سال قبل دنبال رفتن ظریف کار بودند


حاتمی با اشاره به تمام حرف و حدیثهای پیش از شروع فصل در مورد جا به جایی مدیران پتروشیمی و پس از آن کادرفنی تیم می گوید: دوستان از 5 سال پیش برای اینکه خودشان موقعیت کسب کنند، دنبال رفتن وی بودند در حالی که ظریف کار زحمات زیادی برای مجموعه کشیده، من به عنوان مربی قدردان وی هستم چون یکی از معدود کسانی بوده که ورزش را سر و سامان داده و تیمی که طی ده سال کسی نتوانسته بود به این جایگاه برساند در زمان مدیریت ظریف کار قهرمان شد.

سرمربی پتروشیمی تاکید می کند: با تمام این اوصاف هر اتفاقی که بیافتد ما راضی هستیم و از این نمد، کلاهی ندوخته ایم. آنهایی که به دنبال این موضوع بودند باید نگران رفتن یا نرفتن مدیرعامل باشند.
 
باشگاه ماهان بازیکنان ما را نخواست

حاتمی در مورد بازیکنان تیم و نرفتن آنها به تیم ماهان برای جام باشگاههای آسیا گفت:در حال حاضر تعدادی بازیکن در تمرینات ما حضور دارند و تا هفته اینده وضعیت آنها هم قطعی می شود. در مورد ماهان هم ما دوست داشتیم که این تیم با تمام قدرت در جام باشگاهها شرکت کند و از طرفی اعتقاد داریم که هیچ کدام از حریفان توانایی مقابله با این تیم را ندارند اما استفاده نکردن از بازیکنان پتروشیمی برای مسابقات پیش رو تشخیص سرمربی این تیم بود. باشگاه ماهان در ابتدا برای استفاده از بازیکنان ما با باشگاه مکاتبه کرد و مدیرعامل ما هم تاکید داشت که تمام بازیکنان مورد نیاز را در اختیار تیم اصفهانی بگذاریم چون بحث ملی مطرح بود اما در مورد شرایط دیگر و مسائل مالی خود بازیکنان با این باشگاه وارد مذاکره شدند. در نهایت هم ماهان به این نتیجه رسید که در شرایط فعلی از این بازیکنان استفاده نکند. 

سرمربی پتروشیمی بندرامام تاکید کرد: فکر نمی کنم امسال تغییرات خاصی نسبت به فصل قبل داشته باشیم. شاید یک یا دو بازیکن به تیم اضافه شوند از طرفی کادرفنی هم برای قهرمانی سال قبل زحمات زیادی کشیدند و کمترین قدردانی از آنها این خواهد بود که در کنار مجموعه بمانند.
وی تصریح کرد: به نظرم در حال حاضر رقابت افراد کمی به بیرون زمین انتقال پیدا کرده اما امیدوارم همه، حرفهای خود را در زمین بزنند و دنبال حاشیه نباشند.  

برچسب ها: مهران ، حاتمی ، پتروشیمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.