سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

سهم بخش تعاون از اقتصاد چهارمحال و بختیاری 15 درصد است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری سهم بخش تعاون از اقتصاد این استان را 15 درصد اعلام کرد.

داوود شیوندی در هشتمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر استان چهارمحال و بختیاری افزود: هم اکنون سهم بخش تعاون از اقتصادی ملی 9 درصد است که سهم بخش تعاون در استان چهارمحال و بختیاری در این زمینه از متوسط کشور شش درصد بیشتر است.
وی گفت: هم اکنون 45 درصد گوشت سفید این استان توسط تولیدکنندگان فعال در بخش تعاون تولید می شود.
شیوندی اظهار داشت: تا کنون سه هزار و 800 شرکت تعاونی در استان چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده و حمایت از تعاونی های در حال تاسیس و نیمه فعال از مهمترین برنامه های حمایتی این اداره کل در سال جاری است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اولویت امسال این استان تشکیل 250 شرکت تعاونی است که تاکنون 170 شرکت تعاونی تشکیل شده و تا پایان امسال احتمالا از برنامه بیشتر خواهد بود.
قائم مقام وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در استان چهارمحال و بختیاری گفت: براساس برنامه ریزی های کلان کشور با افزایش فرهنگ تعاون، گرایش جوانان جویای کار به سمت تشکیل تعاونی افزایش یافته است.
در هشتمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر استان چهارمحال و بختیاری که با حضور استاندار، روسای بانک های عامل، مسوولان دستگاه های اقتصادی و تعاونگران این استان برگزارشد، از 12 تعاونی برتر ملی و استانی که از این تعداد دو تعاونی برگزیده ملی می باشد، تجلیل به عمل آمد./س
برچسب ها: سهم ، بخش ، تعاون ، اقتصاد ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.