سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس جهاد دانشگاهي؛

ظرفيت واقعي جهاد دانشگاهي در گرو قوانين است

رعايت قوانين و مقررات و ارتباط بسيج با جهاد مي تواند به تكثير نيروهاي ارزشمند و اثر گذار كمك كند.

يادگاري، رئيس جهاد دانشگاهي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت: براي تقويت و تربيت دانشجو و دانشكده بايد بستري مناسب فراهم شود تا در زمينه تحقيقات علمي به پيشرفت هاي چشم گيري برسند.

وي خاطرنشان كرد: اگر علم در كنار دين و مذهب باشد مي توان راه صد ساله را يك شبه رفت وپيشرفت ها دو چنداني خواهد شد كه در فعاليت هاي هسته اي كشور نمايان شده است.

وي افزود: جهاد دانشگاهي مي تواند اين بستر را در مراكز آموزش عالي جاري كند تا درفعاليت ها عملي شود و به نوعي اين الگو را حفظ كند.

وي علاوه بر تاكيد به فرهنگ جهادي و تاثير آن در پيشرفت در آينده گفت: رعايت قوانين و مقررات در فرهنگ جهادي هم نمي تواند مانع پيشرفت در دانشگاه جهادي شود.

وي افزود: شورايعالي انقلاب فرهنگي با اجرايي كردن سند بالادستي، سند جامع علمي كشور، سند جامع مهندسي كشور، سند تحول بنيادين آموزش و پرورش و سند تحول بنيادين سلامت و آموزش جهادي، بتواند، جايگاهي مناسب براي كشور ايجاد كند و ظرفيت واقعي جهاد دانشگاهي را محقق سازد.

يادگاري گفت: از آنجايي كه فرهنگ جهادي يك سبك زندگي است و در كار فناورانه و توليد محصولات علمي در اين دانشگاهها در گرو قوانين و مقررات و ارتباط جهاد با بسيج و تكثير نيروهاي ارزشي و اثر گزاري در جمهوري اسلامي ايران است./ع2

برچسب ها: دانشگاه ، جهاد ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.