سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير عامل جديد شرکت ملي گاز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران :

تامين گاز مطمئن، ايمن و مطلوب اولويت اول است

مدير عامل شرکت ملي گاز گفت: تامين گاز مطمئن، ايمن و مطلوب در4 فصل سال به ويژه در زمستان ايجاد و امنيت انرژي براي مردم از اولويت‌هاي کاري من خواهد بود.

حميدرضا عراقي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان مطلب فوق افزود: صبح امروز با وزير نفت جلسه‌اي را پيرامون پذيرش مسئووليت داشتم و در اين جلسه رسما حکم پذيرش مسئووليت شرکت ملي گاز از سوي وزير نفت به اينجانب واگذار شد.
مدير عامل شرکت ملي گاز ايران تصريح کرد: تامين گاز مطمئن، ايمن و مطلوب در4 فصل سال به ويژه در زمستان از اولويت‌هاي شرکت ملي گاز ايران در طول پذيرش مسئوليت خواهد بود.
عراقي با اشاره به موضوع مهم امنيت انرژي براي مردم افزود: هيچ سدي نمي‌تواند اين مقوله مهم را تحت تاثير قرار داده و  امنيت انرژي براي مردم از وظايف شرکت ملي گاز ايران است.
معاون وزير نفت در مورد گاز رساني به روستاها نيز گفت: طبق برنامه طولاني مدت گاز رساني به روستاهاي کشور مدنظر خواهد بود چرا که اين مقوله يک  فرآيند بوده و سياست‌گذاري‌ آن لحظه‌اي نيست ضمن آنکه در برنامه 5 ساله هم به آن اشاره و تاکيد شده است.
وي خاطر نشان کرد: صادرات گاز تامين سوخت زمستان، تزريق گاز به ميادين نفتي و ذخيره سازي از برنامه‌هاي در دست اجرا خواهد بود  ولي توضيح در مورد جزئيات آن را به هفته آينده موکول کرد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: ملی ، گاز ، وزیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.