سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

دیدار نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری برای انتخاب استاندار با وزیر کشور

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: 30 شهریور جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری با وزیر کشور برای تبادل نظر در خصوص انتخاب استاندار برگزار می شود.

امیرعباس سلطانی افزود: مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری هنوز گزینه خاصی را برای استانداری چهارمحال و بختیاری به وزارت کشور معرفی نکرده است.
وی ادامه داد: استاندار چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم با اجماع و مشورت رئیس جمهور، وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انتخاب می شود.
سلطانی، اظهار داشت: تا کنون تشکل ها و گروه های استان چهارمحال و بختیاری افرادی را برای تصدی پست استاندار به مجمع نمایندگان معرفی کرده اند ولی نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی، هنوز برای گزینه نهایی به اجماع نظر نرسیده اند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی کفایت، بومی بودن، تحول گرایی، داشتن سابقه اجرایی و مدیریتی در سطح استانی و ملی و مشی اعتدالی را مهم ترین معیارهای مجمع نمایندگان استان برای انتخاب استاندار دانست.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خبرهایی که از انتخاب برخی گزینه ها به عنوان گزینه نهایی برای استانداری مطرح می شود، شایعه است و تا کنون روی هیچ گزینه ای اجماع حاصل نشده است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.